Opis produktu:
Adresatami niniejszej publikacji są kandydaci w wyborach, osoby zaangażowane w kampanię wyborczą, politycy działający na szczeblu krajowym i samorządowym, eksperci oraz specjaliści PR, a także obserwatorzy życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy. W swojej książce, doktor Sergiusz Trzeciak prezentuje autorską koncepcję kampanii wyborczej. Opierając się na metaforze drzewa doradza, jak wygrać wybory. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z partiami i kandydatami Drzewo kampanii wyborczej 2.0 to nie tylko aktualne kompendium wiedzy, ale także przejrzysty przewodnik. Książka ma interaktywny charakter, dlatego w trakcie lektury będziesz potrzebował dwóch narzędzi: ołówka i smartfona lub komputera. Ołówek będzie niezbędny do uzupełniania ćwiczeń, a smartfon lub komputer do przeglądania przykładów (w formie kodów QR), które mogą stanowić dobry wzorzec i inspirację.
Dzięki tej książce:
- przygotujesz skuteczną strategię kampanii wyborczej,
- udoskonalisz swoje wystąpienia publiczne,
- nauczysz się prowadzić kampanię bezpośrednią,
- przygotujesz atrakcyjne materiały wyborcze,
- dowiesz się, jak skutecznie współpracować z mediami,
- nauczysz się efektywnie wykorzystywać internet.
Książka ta zawiera:
- dziesiątki przykładów i ćwiczeń,
- schematy wyborcze,
- przydatne lektury,
- interaktywne kody QR,
- aktualne trendy w Polsce i za granicą,
- rozbudowany moduł mediów społecznościowych.
Książka ta jest nowym, uaktualnionym i rozbudowanym wydaniem Drzewa kampanii wyborczej, które po raz pierwszy ukazało się w 2014 roku.
Ze szkoleń i doradztwa prowadzonych przez autora tej książki - Sergiusza Trzeciaka -skorzystało dotychczas kilka tysięcy osób, wśród nich około trzystu parlamentarzystów z różnych krajów oraz tysiące wójtów, burmistrzów, prezydentów i radnych różnych szczebli. Sergiusz Trzeciak pracował nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach Europy, Azji czy Afryki Północnej, gdzie jako konsultant i trener OBWE oraz innych organizacji międzynarodowych pomagał budować i rozwijać partie polityczne oraz kształcić liderów politycznych i kandydatów startujących w wyborach.
Projekt okładki: Karol Tyczyński.