Ebook Indie games. Podręcznik niezależnego twórcy gier mobi,epub
Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Merlin Publishing |
Data wydania 2017 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego. Poradnik w przystępny sposób opisuje wszystkie etapy prowadzenia projektów indie game, od zbierania funduszy, poprzez produkcję, marketing, aż po procesy wydawnicze i kanały dystrybucji. Książka zawiera przykłady najciekawszych projektów gamingowych oraz wywiady z przedstawicielami niezależnych devteamów. Doświadczeni twórcy zdradzają czytelnikom sekrety swoich projektów i udzielają rad, jak uniknąć typowych błędów poczatkującego developera.
Polskie gry odnoszą sukcesy na całym świecie, w kraju coraz więcej uczelni i organizacji zajmuje się edukacją przyszłych twórców gier, brakuje natomiast polskiej lektury, która pozwoliłaby na samodzielne zgłębienie tematu. W to miejsce doskonale wpasowuję się niniejszy podręcznik developera.
Polskie wydanie uzupełniono o dodatkowy materiał poświęcony rodzimym studiom - 11bit studios, twórców bestsellerowej gry This War of Mine oraz Flying Wild Hog, autorów gry Shadow Warrior 2.
Zacząć tworzyć grę jest łatwo, ale doprowadzić ten proces do końca, jest bardzo, bardzo trudno.- to słowa Macieja Miąsika, polskiego twórcy gier, producenta, programistę i weterana polskiej branży gier komputerowych, który przygotował przedmowę do polskiego wydania podręcznika. - Jak gry kończyć, to temat wielu innych dzieł, ale niniejsza książka pozwoli Czytelnikom rozwiązać wiele z podstawowych problemów początkującego twórcy, pozwalając mu skupić się na tym, co najtrudniejsze - na skutecznej realizacji swojego pomysłu, zakończonej sukcesem w postaci gry, którą będą cieszyć się gracze - dodaje.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | poradniki, gry komputerowe |
Wydawnictwo: | Merlin Publishing |
Rok publikacji: | 2017 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.