SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Innovations, entrepreneurship and the creative process - the micro- and macroeconomic perspective pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Data wydania 2014
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Revolutionary changes in economy, progressive globalization of the world of innovation, greater openness of societies, migration processes, large social mobility and unlimited relations by means of technological tools, developed for only a few years, focus on soft management tools such as quality and culture open new innovation opportunities - they constitute a valuable chance that is possible to use broadly because the opportunities create resources of new knowledge being a perfect innovative potential. The degree to which knowledge is processed into innovations depends on the creativity and peoples entrepreneurship, organization and societies. At the same time entrepreneurial development with a high level of innovation, investment, but also effects is of particular importance. The views of J. Schumpeter, formulated in the first half of the twentieth century, and then P. Druckers views from the 1980s undoubtedly had the greatest impact on the contemporary understanding of innovation processes and their importance to the enterprise. J. Schumpeter saw the essence of innovation in the changes of “significant scope, disrupting the existing equilibrium and creating a new “combination of production factors. With these innovations entrepreneurs achieve above-average returns, making economy more dynamic. Product innovations, new processes and new forms of organization and management are especially important. Thanks to them, entrepreneurs may not only overcome barriers more easily to enter the market, but it is also easier for them to rival the existing competition.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: literatura obcojęzyczna,  język angielski
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Rok publikacji: 2014
Liczba stron: 140
Język: angielski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

Katarzyna Szczepańska-Woszczyna, Krzysztof Zamasz, Vladimir Hiadlovsky - przeczytaj też

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - eBook pdf - Innovations, entrepreneurship and the creative process - the micro- and macroeconomic perspective - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: