Ebook Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta pdf
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Opis produktu:
Niniejsza praca jest odpowiedzią na postulowane i prognozowane kierunki badań nad innowacjami dotyczące uporządkowania i uzupełnienia problematyki związanej z innowacjami w handlu detalicznym - szczególnie w zakresie terminologii i klasyfikacji innowacji, wskazania na znaczenie klientów w innowacyjnych działaniach przedsiębiorstw handlowych czy też określenia czynników stymulujących i ograniczających innowacje w handlu detalicznym. Konieczność podjęcia tego tematu wynika również z dotychczasowego stanu wiedzy na temat innowacji w handlu detalicznym. Studia literaturowe dowodzą istnienia luki w warstwie teoretycznej, metodycznej i empirycznej badań nad innowacjami w handlu i ich znaczeniem w kształtowaniu wartości dla klienta. Brak jest kompleksowych publikacji i opracowań, w których łączono by zagadnienia innowacji z wartością dla klienta w handlu detalicznym - dotychczasowe prace mają charakter fragmentaryczny. Innowacje są głównie przedmiotem badań w obszarze przemysłu, finansów i usług, natomiast sporadycznie są podejmowane w zakresie handlu. Podjęta problematyka pracy jest rozbudowana i wielowątkowa - dotyczy innowacji w handlu detalicznym, klienta oraz kreowanej dla niego wartości. Rezultatem tego jest różnorodność postawionych tu celów. Głównym celem pracy jest identyfikacja istoty i znaczenia innowacji w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta oraz określenie uwarunkowań i kierunków rozwoju innowacji w handlu detalicznym. Różnorodne cele szczegółowe, jakie zostały postawione, można rozpatrywać w warstwie teoretycznej, empirycznej oraz aplikacyjnej.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | ekonomia i biznes |
Wydawnictwo: | Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach |
Rok publikacji: | 2014 |
Liczba stron: | 276 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.