Ebook Inżynieria produkcji i jakości - obszary i kierunki rozwoju pdf
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Spatium |
Data wydania 2022 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Kontrola i podnoszenie jakości stało się ważną strategią biznesową dla wielu organizacji, producentów, dystrybutorów, firm transportowych, organizacji świadczących usługi finansowe, czy opiekę zdrowotną. Utrzymanie wysokiego poziomu jakości produktów lub usług zapewnia przewagę konkurencyjną.
Sukces firm zależy od zadowolenia klientów i prawidłowego zarządzanie kosztami. W odniesieniu do firm produkcyjnych, zakres działań inżynierskich w przedsiębiorstwie to stosowanie w praktyce odpowiednich mechanizmów zarządzania, popartych wiedzą o jakości, w zakresie zagadnień teoretycznych związanych m.in. z organizacją zarządzania, ekonomią, statystyką, informatyką czy ekologią. Ale zakres działań inżynierskich łączy te teoretyczne kwestie z zagadnieniami praktycznymi dotyczącymi między innymi technologii, materiałoznawstwa, projektowania i konstruowania, metrologii czy systemów sterowania.
Niniejsza monografia przybliża wybrane problemy i kierunki rozwoju inżynierii produkcji jak i inżynierii jakości.
Autorami rozdziałów są nauczyciele oraz absolwenci Karpackiej Państwowej Uczelni w Krośnie.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | ekonomia i biznes |
Wydawnictwo: | Spatium |
Rok publikacji: | 2022 |
Liczba stron: | 236 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.