Opis produktu:
W Polsce co roku powstaje kilkadziesiąt tysięcy nowych firm. Jeśli i Ty także nosisz się z zamiarem założenia własnej, ale wciąż nie masz pewności, jak się do tego zabrać albo... właśnie ją założyłeś, ale nie bardzo wiesz, co z tym wszystkim dalej zrobić, by nie popełnić błędów już na starcie... dobrze trafiłeś.
Przedstawiamy Ci kolejny poradnik Marka Zabiciela, autora "Programu Rozwoju Firmy". Tym razem zostaniesz wprowadzony krok po kroku w świat przedsiębiorczości. Zanim jednak dowiesz się więcej o tej publikacji, odpowiedz proszę na pytanie:
Czy wiesz, który z tych sposobów jest lepszy?
Spora część świeżo upieczonych przedsiębiorców w procesie budowania swojego biznesu kończy na "świetnym pomyśle" - zapewne i Ty na niejeden z nich wpadniesz (a może już go masz?). Całą sferę planowania i tworzenia wizji firmy w wielu przypadkach można podsumować w 3 słowach: "Jakoś to będzie".
Takie firmy, choć czasem mają udany start, w pewnym momencie stają przed poważnymi problemami, nie wiedząc tak naprawdę, skąd wzięło się początkowe powodzenie, ani tym bardziej jak tę dobrą passę dalej utrzymać. Muszą zacząć od nowa - co wiąże się w najlepszym wypadku ze sporymi nakładami finansowymi. W najgorszym wypadają z rynku.
Są także przedsiębiorcy, którzy nawet mają dobre pomysły, ale zatrzymują się na etapie wiecznego planowania. Takie zachowanie, które często jest spowodowane nie do końca sprecyzowanymi obawami przed założeniem własnej firmy, również można określić 3 słowami. Tym razem brzmią one: "Kiedyś założę firmę".
Chęć wyeliminowania jakiegokolwiek ryzyka zazwyczaj kończy się odrzuceniem pomysłu, zanim jeszcze zostanie on sprawdzony w warunkach rynkowych. Niedoszli właściciele takich firm zwykle skupiają się na przeszkodach, wynajdując kolejne powody, dla których "to się nie uda". Jak łatwo można się domyślić, takie firmy w wielu przypadkach nigdy nie powstają. Zapewne już powoli zdajesz sobie sprawę, że choć w każdym z tych przedsiębiorców można znaleźć pozytywne cechy, to żaden z nich nie dysponuje "receptą na sukces". A więc...
Od czego zacząć, by wygrać w biznesie?
Tajemnica "złotego środka" w biznesie leży nie tyle w
pomyśle, co w wiedzy, planowaniu i działaniu. W pierwszym przypadku było działanie. W drugim zaś samo planowanie. Bez względu na to, do którego z tych przypadków Ci bliżej - potrzebujesz wiedzy i dobrej rady.
Wyobraź sobie teraz, że u Twojego boku staje doradca biznesowy. Na początek przedyskutuje z Tobą Twój pomysł na własny biznes. Jeśli go nie masz - wskaże Ci, gdzie go szukać, jak znaleźć najbardziej odpowiadający
Tobie. Przedstawi Ci on wady i zalety każdego z nich, tak abyście wspólnie mogli wyeliminować większość zagrożeń, jednocześnie wykorzystując szanse, jakie owy biznes z sobą niesie.
Gdy już dopracujecie wspólnie plan działania, dopiero zacznie się "zabawa na całego":
Jak się zabrać za poszukiwanie klientów?
Jak ich przekonać?
Co robić, by Twoja firma zaczęła zarabiać?
Również tutaj możesz liczyć na swojego doradcę, który ma dla Ciebie kilka sprawdzonych i bardzo pożytecznych rad. Zaraz wspólnie wybierzecie te, które warto wprowadzić w życie w Twoim wypadku i... do dzieła!
Jeszcze niedawno cały ten proces Cię przerażał, a teraz? Założę się, że gdybyś miał do dyspozycji takiego doradcę, jedyne, nad czym byś się zastanawiał, to dlaczego tak z tym zwlekałeś...
Kłopot w tym, że tacy doradcy nie pracują "za dobre słowo".
Ten jednak może zawsze, gdy będziesz tego potrzebował...
Jeśli nie jesteś skłonny wydać kilkunastu lub nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych na taką pomoc, mamy dla Ciebie o wiele tańszy sposób. Swojego doradcę znajdziesz w książce "Jak wygrywać w biznesie" autorstwa Marka Zabiciela.
Ten poradnik stanowi kompendium wiedzy na temat rozpoczynania działalności gospodarczej, dzięki któremu dowiesz się:
Dlaczego powstają nowe firmy i czy na pewno masz właściwe powody, by założyć własną.
Jak wybrać odpowiedni dla Ciebie profil działalności i jak przygotować się do startu.
Co wziąć pod uwagę przy podejmowaniu ostatecznej decyzji.
Jak obliczyć, czy stać Cię na założenie firmy, którą chcesz stworzyć.
Czy lepiej działać samodzielnie, czy w spółce. Jakie są inne możliwości?
Ilu pracowników będziesz potrzebować i jak ich dobierać.
Jak wybrać i przygotować siedzibę firmy.
Na co zwracać uwagę, podpatrując konkurencję i jak analizować rynek.
Jak przeprowadzić badania rynkowe i poznać preferencje klientów.
Gdzie zarejestrować firmę i jak dokonać wszystkich formalności.
Jak skutecznie załatwiać sprawy urzędowe.
Od czego zacząć promocję firmy.
Czy robić wszystko samodzielnie, czy zlecać innym.
Jak sprzedać po raz pierwszy i co robić, by na tym nie skończyć.
W jaki sposób budować stabilny rozwój swojej firmy.
"Jak wygrywać w biznesie?" stanowi unikatową propozycję dla każdego, kto rozważa wejście w świat przedsiębiorczości, z 2 powodów:
Po pierwsze zawiera optymalny zakres wiedzy - zarówno pod kątem doboru tematyki, jak i stopnia zagłębienia się w wiedzę. Jest to kompletna propozycja, która krok po kroku przygotuje Cię do założenia własnej firmy i przeprowadzi przez początkowe trudy prowadzenia biznesu.
Po drugie napisana jest prostym i komunikatywnym językiem. Powstała bowiem z myślą o początkujących biznesmenach, którzy mogą mieć trudności w odnajdywaniu się w gąszczu przepisów, zasad biznesu i terminologii. Nie ma w tym nic wstydliwego - przecież od czegoś trzeba zacząć. Dzięki temu otrzymasz jasne i zrozumiałe dla każdego wskazówki, wyjaśniające wszelkie wątpliwości, naturalne dla każdego początkującego biznesmena
Nie oznacza to jednak, że i bardziej doświadczeni przedsiębiorcy nie skorzystają na zapoznaniu się z tą publikacją - wręcz przeciwnie! "Jak wygrywać w biznesie" jest doskonałym przewodnikiem również przy analizie swoich dotychczasowych poczynań. Dzięki przystępnej formie i przejrzystemu układowi treści możesz na bieżąco weryfikować to, co dotychczas udało Ci się osiągnąć. Powrót do podstaw jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na usprawnienie działania Twojego biznesu.
W jaki sposób skorzystasz na tej publikacji?
Dopracujesz swój pomysł - każdy z nas wpada
czasem na "genialny pomysł na biznes". Sęk w tym, że nie każdy okazuje się tak samo genialny w trakcie realizacji. Co więcej, z każdym pomysłem wiążą się określone warunki powodzenia, których należy być świadomym. "Jak wygrywać w biznesie?" zawiera zestaw wskazówek pomagających dopracować pomysł na biznes i sprawdzić, czy na pewno właśnie Ty masz szansę, by z tym konkretnym pomysłem odnieść sukces.
Profesjonalnie go zweryfikujesz - poznasz metody, dzięki którym uzyskasz jasne i konkretne dane, odpowiadające na najważniejsze pytanie: czy da się na tym zarobić? Badanie rynku to bardzo ważny etap planowania biznesu, dlatego w tej publikacji został mu poświęcony osobny rozdział, z którym przeprowadzisz w pełni profesjonalną analizę Twojego przyszłego otoczenia biznesowego.
Sprawnie rozpoczniesz działalność - z tym poradnikiem przejdziesz sprawnie i bez problemu również przez proces rejestracji i organizacji Twojej firmy. To etap, który często jest powodem największych obaw, ze względu na ilość formalności i nowych spraw, z którymi szczególnie początkujący przedsiębiorca ma problemy. Dzięki tej publikacji przygotujesz się odpowiednio do tego.
Rozkręcisz biznes - jedną z największych korzyści, jakie odniesiesz dzięki tej książce, jest to, że nie kończy się ona na złożeniu wniosku rejestracyjnego. Wręcz przeciwnie - znajdziesz w niej przydatne rady i wskazówki, które szczególnie docenisz w pierwszych tygodniach prowadzenia firmy. Unikniesz najczęściej popełnianych na tym etapie błędów i przejdziesz krok po kroku od pierwszej pieczątki, do... pierwszej sprzedaży i rozwoju Twojej firmy.
Odniesiesz sukces już na starcie - fachowcy zwykli mawiać: dobry start to połowa sukcesu - druga połowa to ciężka praca. Jeśli decydujesz się na własny biznes, na pewno nie należysz do osób leniwych - zatem masz połowę. W osiągnięciu drugiej pomoże Ci właśnie ta publikacja.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024