- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.anowią także osoby w wieku powyżej 55 lat[8]. W tym serwisie można publikować krótkie filmiki nieprzekraczające 30 sekund. Zwłaszcza w przypadku małych marek niecieszących się wielką popularnością, czyli niemających zbyt wielkiej liczby obserwujących, na wielki sukces trudno liczyć. Dlaczego? Ponieważ Twitter jest specyficznym serwisem, a jego specyfika wynika z kilku powodów. Po pierwsze, ze względu na grupę docelową. Większość jego użytkowników to osoby z wyższym wykształceniem pochodzące z dużych miast. Bardzo często są to osoby popularne - aktorzy, politycy, artyści, dziennikarze, i to oni narzucają ton dyskusji. Po drugie, serwis ten służy do rozmowy, a nie do publikacji materiałów, zwłaszcza reklamowych. Jest to swego rodzaju agencja informacyjna, gdzie najszybciej znajdziemy newsy oraz pierwsze publicystyczne komentarze do nich. Stąd marki, które chcą zaistnieć w tych kanałach, a nie mają wiele do powiedzenia na tematy artystyczno-celebrycko-polityczne, muszą wykazać się dużą zręcznością i umiejętnością wpasowywania się w toczone dyskusje. Serwis ten wymaga więc ogromnej uwagi, zaangażowania i kreatywności. Oczywiście można sobie pomóc, umiejętnie tagując posty z materiałami wideo, ale i tak przed osobami, które chciałyby dzięki Twitterowi dotrzeć do mas i tym masom dostarczać ciekawe materiały wideo, stoi duże wyzwanie. Dużo ciekawsze i bardziej efektywne wydaje się stworzenie własnej stacji marki na Twitterze dzięki aplikacji Periscope. Do tego w tym wypadku potrzebny jest - uwaga! - smartfon. Wiele osób (w tym ja) i firm dopiero testuje tę aplikację pozwalającą nadawać na żywo swoje relacje czy też rozmowy. Każde wideo na żywo jest dużo bardziej zajmujące niż wideo wcześniej nagrane. To właśnie dlatego w telewizji tak wielką popularnością cieszą się transmisje na żywo festiwali, rozgrywek sportowych, a nawet finałowych odcinków talent show. Jestem wręcz przekonany, że w ciągu najbliższych lat każda marka, tak jak dziś ma swój fanpage na Facebooku, będzie mieć również swoje konto na Periscope. Czy będą umiejętnie go wykorzystywać do promocji swojego wizerunku, a także sprzedaży swoich produktów i usług, to zapewne będzie zależało tylko od poszczególnych marek. Jedno jest pewne, aby zyskać widzów na Periscope, tak jak w przypadku każdego wideo, trzeba mieć charyzmę lub wymyślić unikalny format, który swoją formułą będzie przyciągać widzów. Ważna jest również ramówkowa systematyczność. Widz musi dokładnie wiedzieć, kiedy się może Ciebie spodziewać. Przyzwyczajaj go i zachęcaj do oczekiwania na Twoje kolejne wejście na żywo. Oczywiście aplikacja przypomina, że osoba, którą obserwujesz, nadaje wideo, ale nie oznacza to, że wideo będzie oglądane. Większość marketerów pracuje w godzinach , czyli dokładnie w tych samych, w których pracuje większość z nas, i nie mamy czasu na oglądanie wideo. Warto więc o tym pomyśleć i nadawać program wtedy, kiedy widzowie mają dla Ciebie czas. W serwisie Instagram wciąż drzemie niespożyty potencjał i to Ty możesz go wykorzystać, choć na razie nie stworzysz za jego pośrednictwem potężnych zasięgów. Według danych z systemu reklamowego Facebooka, opracowanych przez NapoleonCat, w połowie 2015 roku z Instagrama korzystało w Polsce około 3,2 mln internautów. W lipcu 2015 roku desktopowa wersja platformy miała 2,68 mln polskich użytkowników. Natomiast według badania Mobience z aplikacji mobilnej Instagrama w maju 2015 roku korzystało 12% wszystkich użytkowników smartfonów i tabletów, czyli ponad 1,1 mln osób[9]. Jak podaje serwis (informacja z lutego 2016 roku), aktualnie w tym serwisie jest 200 tys. aktywnych reklamodawców, z czego 3/4 pochodzi z USA. Pokazuje to, że niektórzy już dostrzegli potencjał tego serwisu. Niewątpliwie ma on kilka ogromnych atutów: Instagram nie wycina wyświetleń organicznych, tak jak robi to Facebook (choć właścicielem Instagrama jest Facebook), dzięki czemu, budując odpowiednio dużą bazę obserwujących, można dość łatwo niemal każdym wpisem dotrzeć do większości z nich. W Polsce wciąż wykorzystywanie Instagrama do celów marketingowych jest znikome, a tym samym liczba irytujących użytkownika reklam jest niewielka. Nie ma również żadnej możliwości, by użytkownik wyłączył możliwość oglądania reklam (jak to np. dzieje się w przypadku reklamy display i Adblocka). Te marki, które już mają konto na Instagramie i aktywnie z niego korzystają, najczęściej publikują na nim zdjęcia, a tylko niektóre umieszczają wideo - zatem jeśli zaczniesz publikować swoje 15-sekundowe, dynamiczne filmiki, możesz zyskać duże zaangażowanie. Publikacja treści i reklam na Instagramie jest bardzo prosta i zapewne nie będzie miał z tym problemu nikt, kto rozumie podstawowe zasady rządzące Facebookiem. Rekl
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | poradniki, praca, biznes, marketing i reklama |
Wydawnictwo: | Słowa i Myśli |
Rok publikacji: | 2017 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.