SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Kwartalnik Pedagogiczny 2024/2 (272) pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Data wydania 2024
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Numer, którego redaktorkami naukowymi są Joanna Madalińska-Michalak i Małgorzata Tryńska, poświęcony jest rosnącej roli technologii we współczesnej edukacji medialnej i oferuje interdyscyplinarny przegląd teorii, praktyk oraz krytycznych analiz. Wśród poruszonych zagadnień znajdują się: analiza wpływu przełamywania tabu językowego na komunikację społeczną, opis badań dotyczących korzystania z internetu przez Głuchych, a także rozważania na temat roli gier RPG w kształceniu kompetencji komunikacyjnych uczniów z ASD.

W artykułach zaprezentowano także tematy dotyczące implementacji zasad webwritingu w popularnych serwisach internetowych oraz różnych podejść do treningu myślenia krytycznego w środowisku nowych mediów. Jeden z tekstów stanowi omówienie metod krytyki retorycznej w nauczaniu nowych mediów na poziomie akademickim. Numer "Technologie i nowe media w edukacji" adresowany jest do badaczy, nauczycieli oraz studentów zainteresowanych przyszłością edukacji medialnej w erze cyfrowej.

******

Technologies and New Media in Education: Theory, Practice, Critique

The issue, whose editors are Joanna Madalińska-Michalak and Małgorzata Tryńska, is devoted to the growing role of technology in contemporary media education and offers an interdisciplinary overview of theory, practice and critical analysis. Among the topics covered are: an analysis of the impact of overcoming linguistic taboos on social communication, a description of research on Deaf peoples use of the Internet, and a consideration of the role of RPGs in teaching communicative competence to students with ASD.

The articles also touch on topics in the implementation of webwriting principles in popular websites and different approaches to critical thinking training in the new media environment. One text is a discussion of methods of rhetorical criticism in teaching new media at university level. The issue on ‘Technologies and New Media in Education’ is addressed to researchers, teachers and students interested in the future of media education in the digital age.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Rok publikacji: 2024
Liczba stron: 108
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy
produkt cyfrowy

RECENZJE - eBook pdf - Kwartalnik Pedagogiczny 2024/2 (272) - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: