Ebook Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku pdf
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo C.H.Beck |
Data wydania 2022 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem delikatną` sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment - samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe.
Systematyczny wywód oraz opis środków i narzędzi stymulowania decyzji rynkowych klientów nieruchomości zabytkowych, w tym uwzględniających własne, autorskie propozycje marketingu mix, pozwalają dedykować monografię Prof. Andrzeja Szromnika nie tylko przedstawicielom środowiska naukowego i akademickiego - pracownikom oraz studentom kierunków gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturą czy nawet ochrony zabytków, ale także szerokiemu kręgowi menedżerów kultury, pracownikom marketingu i obsługi klientów w znaczących obiektach dziedzictwa kulturowego, kadrze kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, grupie pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, nie pomijając właścicieli takich obiektów.
Tematyka [książki] jest niezwykle interesująca i w takim ujęciu nie była dotychczas podejmowana. Wśród nielicznych pozycji dotyczących marketingu w sferze kultury jest to pozycja unikatowa, gdyż przedmiotem studiów i analiz są najważniejsze aspekty i wymiary marketingowego zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego, które to obiekty są głównie przedmiotem zainteresowania kulturoznawców, a w mniejszym stopniu ekonomistów i specjalistów w zakresie marketingu. Zastosowana przez Autora koncepcja książki została oparta na marketingowym podejściu do zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego z wszystkimi konsekwencjami wyrażającymi się w kształtowaniu oferowanych wartości marketingowych, instrumentów marketingu oraz możliwości i warunków realizowania bieżących i perspektywicznych celów działalności tych podmiotów na współczesnym rynku.
Prof. dr hab. Mazurek-Łopacińska
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | ekonomia i biznes |
Wydawnictwo: | C.H.Beck |
Rok publikacji: | 2022 |
Liczba stron: | 189 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.