- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.Agata Adaszyńska Freestyle Marketing Marketing hotelowy - praktycznie Przewodnik dla małych i średnich obiektów noclegowych (C) Agata Adaszyńska Freestyle Marketing, 2017 Freestyle Marketing -- firma świadcząca profesjonalne usługi z zakresu marketingu dla branży turystycznej. Wspieramy hotele i inne obiekty noclegowe, firmy przewozowe, biura podróży, agencje turystyczne oraz inne podmioty turystyczne w zakresie budowania strategii marketingowej, prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu. Drugim obszarem działalności jest doradztwo i konsulting w zakresie zarządzania. ISBN 978-83-8126-372-6 Książka powstała w inteligentnym systemie wydawniczym Ridero Spis treści Marketing hotelowy - praktycznie Wprowadzenie Strona internetowa obiektu SEO Social media: Facebook, Instagram, Google+ Kampanie Google Adwords Google Moja Firma i Google Hotel Ads Serwisy opiniotwórcze E-mail marketing Promocja przy wsparciu partnera marketingowego Współpraca z blogerami i influecerami Organizacja wydarzeń specjalnych promujących hotel Hotelowy CSR Podsumowanie Freestyle Marketing -- marketing dla turystyki Wprowadzenie Nikogo nie zaskoczy teza, że w świecie hotelarskim, zdominowanym przez portale rezerwacyjne typu OTA (online travel agency), jak czy Expedia, hotele i obiekty noclegowe, które nie współpracują z tymi portalami powinny odpowiednio dbać o marketing i PR. Problem jednak w tym, że właściciele obiektów noclegowych najczęściej pomijają marketing przy planowaniu strategii przedsiębiorstwa lub planują tylko bardzo podstawowe działania, uważając marketing za mało istotny i nie przynoszący właściwych, wymiernych efektów. Portale rezerwacyjne gwarantują obiektom obecność i widoczność w sieci, co jest możliwe dzięki olbrzymim budżetom marketingowym, jakimi zarządzają. Żaden pojedynczy obiekt noclegowy, czy nawet sieć hotelowa nie zapewnia porównywalnych środków na promocję i reklamę. Portale rezerwacyjne są więc odpowiednio pozycjonowane i promowane poprzez wysokiej jakości specjalistów, a działania marketingowe realizowane są wielokanałowo i wielopoziomowo. Jednak, czy hotel powinien zaniechać wszelkiej promocji licząc na sprzedaż przez OTA? Moim zdaniem, nie. Najważniejsze przy tworzeniu strategii rozwoju przedsiębiorstwa hotelowego, to uwzględniać w niej strategię sprzedażową i marketingową, a w ramach tej drugiej wszystkie wartościowe kanały marketingowe i komunikacyjne. Innymi słowy, na początku powinniśmy zgłębić tajniki revenue management, po to, by właściwie podzielić, jaki procent sprzedaży powinien do nas trafić od OTA, jaki od innych pośredników i partnerów, a jaki bezpośrednio. A następnie tak zaplanować działania, by móc w pełni zrealizować założony plan. Każdy z kanałów sprzedażowych ma swoje plusy i minusy: OTA -- portale rezerwacyjne są bardzo widoczne w sieci oraz mocno rozpoznawalne dzięki olbrzymim budżetom marketingowym i PR-owym przeznaczonym na rozwój tych platform. Co to właściwie oznacza dla hotelarza? W pierwszej kolejności jest to gwarancja, że jego obiekt pojawi się na liście wszystkich obiektów promowanych w danej okolicy. Zapewnienie, że jego wizytówka zostanie zaprezentowana zgodnie z odgórnie narzuconym schematem, który uwzględnia właściwe promowanie walorów i udogodnień obiektu. A także pewność, że turyści którzy będą szukać obiektu w oparciu o określone wymagania, jak udogodnienia, lokalizacja, cena, trafią na ofertę naszego obiektu. Jednak co w zamian? Największe portale, jak czy Expedia pobierają sporą prowizję (w okolicach 15--20%) od każdej rezerwacji, która została dokonana poprzez ich portal. Wielkość prowizji jest szczególnie odczuwalna przez małe i średnie obiekty noclegowe. Z drugiej strony, najczęściej to właśnie te obiekty zyskują najwięcej rezerwacji dzięki takim portalom. Kolejnym minusem OTA jest są kwestie związane z regulacją cen i allotmentu na rynku. Portale rezerwacyjne mają bardzo rygorystyczną politykę a propos współpracy i konkurencji, którą konsekwentnie realizują. Najczęściej sprzedaż oferty obiektu po niższych cenach na innym portalu rezerwacyjnym o podobnym charakterze kończy się otrzymaniem ostrzeżenia od portalu, a w najbardziej skrajnych sytuacjach nawet zablokowaniem możliwości sprzedaży. Darmowy fragment Strona internetowa obiektu Darmowy fragment SEO Darmowy fragment Social media: Facebook, Instagram, Google+ Darmowy fragment Kampanie Google Adwords Darmowy fragment Google Moja Firma i Google Hotel Ads Darmowy fragment Serwisy opiniotwórcze Darmowy fragment E-mail marketing Darmowy fragment Promocja przy wsparciu partnera marketingowego Darmowy fragment Współpraca z blogerami i influecerami Darmowy fragment Organizacja wydarzeń specjalnych promujących hotel Darmowy fragment Hotelowy CSR Darmowy fragment Podsumowanie Darmowy fragment Freestyle Marketing -- marketing dla turystyki Darmowy fragment
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | poradniki, inne |
Wydawnictwo: | Ridero |
Wydawnictwo - adres: | isbn.ext@ridero.eu , http://ridero.eu/pl , PL |
Rok publikacji: | 2017 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.