Opis produktu:
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących.
Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić!
W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu internetowego w zakresie SEO (Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych i sklepów), Google Ads (Płatnych reklam w systemie Google), Google Analytics (narzędzi do pomiaru ruchu i sprzedaży w sieci), Content Marketingu (tworzenia skutecznych treści do internetu) oraz Social Mediów (firmowe profile na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube oraz Twitter - X.com) oraz z wykorzystaniem najnowszych narzędzi AI czyli sztucznej inteligencji w działaniach digital marketingowych.
W Twoich rękach jest teraz najlepsza i najbardziej aktualna w Polsce książka o Marketingu Internetowym dla początkujących!
Zanurz się w świecie marketingu internetowego z tą niezbędną książką, doskonałą dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę w tej dynamicznej dziedzinie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, przedsiębiorcą, czy właścicielem sklepu online, ta książka jest kluczem do Twojego sukcesu:
• 9 Super przemyślanych rozdziałów
• Przegląd niezbędnych narzędzi
• Najświeższa wiedza o AI
• Gotowe do wdrożenia rozwiązania
• Ciekawe przykłady i praktyczne informacje
• Najlepsza w Polsce baza wiedzy od podstaw
Ta książka to nie tylko zbiór wiedzy i opisów narzędzi marketingowych, ale równocześnie przewodnik po procesie ciągłego uczenia się, eksperymentowania i dostosowywania strategii do zmieniającego się świata marketingu internetowego. Zacznij swoją podróż teraz i odkryj potencjał, jaki niesie ze sobą marketing online!
Robert Duda - autor.
Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek.
Spis treści:
Wprowadzenie do marketingu Internetowego6
Rozdział 1. Wstęp. Narzędzia i kanały sprzedaży internetowej.42
1.1.Kanały na pozyskanie Klienta w Internecie.56
1.2.Opisz swojego Klienta i produkt w 10 punktach wg. autorskiej metody Roberta Dudy.76
1.3.Sprawdź co robi Twoja konkurencja.94
Rozdział 2. Hosting, domena i certyfikat SSL.102
Rozdział 3. Strona i sklep internetowy. Twój fundament biznesu w sieci.112
3.1.Dlaczego wybór WordPress będzie dla Ciebie najlepszy.118
3.2.Najważniejsze cechy serwisu www w drodze do sukcesu.128
3.3.Dlaczego uruchomienie bloga w 2024 roku to niezbędnik?164
Rozdział 4. Treści, grafiki, zdjęcia - fundament sukcesu w Internecie170
4.1.Dlaczego treści są dziś najważniejsze?174
4.2.Pisz dla potencjalnego Klienta i dla wszechwiedzącego Google.182
4.3.VII przykazanie w Internetach.190
Rozdział 5. Wyszukiwarka Google. SEO i Google Ads to fundament sukcesu!194
5.1.Jak w 2024 roku zaczynamy drogę do zakupów?198
5.2.Podstawy sukcesu w wynikach organicznych (SEO).212
5.3.Jak najlepiej wykorzystać płatne reklamy w wyszukiwarce?228
Rozdział 6. Sieć reklamowa Google - zbuduj zasięgi i rozpoznawalność.244
6.1.Budowanie zasięgu i rozpoznawalności za pomocą GDN.248
6.2.Kampanie remarketingowe w GDN.252
6.3.Definicja, zastosowanie, mechanizmy GDN.256
6.4.Sieć reklamowa Google to także Gmail oraz YouTube.260
Rozdział 7. Google Analytics. Nie wyrzucaj pieniędzy w błoto bez mierzenia i analizy264
7.1.Historia Google Analytics.268
7.2.Integracja Google Analytics z Innymi Narzędziami.272
7.3.Integracja z Looker Studio (wcześniej Google Data Studio).276
7.4.Wykorzystanie danych z Google Analytics w kampaniach Google Ads.280
7.5.Instalacja, konfiguracja i regularne korzystanie.284
Rozdział 8. Media społecznościowe - niezbędnik czy niepotrzebne wydatki?288
8.1.Social Media, a dynamika zmian.296
8.2.Media społecznościowe, a Twój Biznes.306
8.3.Krótka charakterystyka popularnych platform social media314
8.4.Social Media. Podsumowanie.334
Rozdział 9. AI. Sztuczna inteligencja. Wprowadzenie i przegląd narzędzi.338
9.1.Narzędzia AI w marketingu. Wstęp.344
9.2.Graficzne Narzędzia AI do zastosowania w marketingu.348
9.3.Narzędzia AI do pisania i analiz w e-marketingu.352
9.4.Narzędzia AI dla mediów społecznościowych.356
Zakończenie.360