Ebook Miesięcznik Znak mobi,epub,pdf
Marzec 2015
Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Znak |
Data wydania 2015 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Wspólnota jako punkt wyjścia
W świecie, w którym niemal każda czynność regulowana jest odrębnym paragrafem, a relacje międzyludzkie przybierają formę tymczasowego kontraktu, wspólnota pozostaje jednocześnie przedmiotem pragnień oraz obiektem lęku. Potrzebujemy jej, ale też boimy się utraty własnej autonomii.
Czym zatem jest dzisiaj wspólnota? Odpowiadają: Zygmunt Bauman, Beata Chomątowska, Roberto Esposito, Joanna Koleff-Pracka, Tadeusz Sławek.
LISTY
Bauman i Esposito - korespondencja o wspólnocie. Jak przełamać procesy wykluczania i gettoizacji?
IDEE
Życie jak atom wegla - o metatezie olefin i pożytkach z twórczego lenistwa opowiada prof. Karol Grela
DEBATY
Relacje Chiny-Rosja - dlaczego zuchwała polityka Kremla jest wymarzonym parawanem dla interesów Pekinu
KULTURA
Kino nowego wieku - o zmianach, które przygotowały grunt dla dzisiejszych sukcesów
polskiego filmu
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | czasopisma, ePrasa |
Wydawnictwo: | Znak |
Rok publikacji: | 2015 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.