SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Data wydania 2022
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie:
- content marketingu jako narzędzia budowania zaufania w relacjach inbound marketingowych;
- zapotrzebowania na rynku pracy w Polsce na stanowiska związane z mediami społecznościowymi oraz zmian procesu rekrutacji w dobie pandemii;
- specyfiki prowadzenia kampanii wyborczej prowadzonej podczas pandemii (rok 2020 w Polsce);
- zmian, jakie zaszły w komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych banków pod wpływem pandemii;
- dostępności multimediów skierowanych do klientów z niepełnosprawnością ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji pandemii;
- technologii deepfake w aspekcie komunikacji marketingowej organizacji;
- wstępnej oceny potencjalnej skuteczności rządowej kampanii proszczepiennej;
- oceny roli platform streamingowych jako źródła rozrywki;
- najważniejszych inicjatyw firmy Empik w 2020 roku i ich wpływu na jej sytuację biznesową;
- zmian w postawach i zachowaniach konsumentów żywności, jakie spowodowała pandemia;
- wpływu sytuacji pandemicznej na zmiany w komunikacji biznesowej.
W monografii wykorzystano bogate źródła literaturowe, statystyczne oraz wyniki prowadzonych badań, a także egzemplifikacje wybranych praktyk rynkowych.
Cytat:
[...] nowe technologie i nowe media w dużym stopniu zmieniają reguły współczesnego marketingu, w tym zwłaszcza reguły komunikacji marketingowej współczesnych organizacji z otoczeniem. Jednocześnie wkład nowych mediów i nowych technologii w zakres oddziaływań w obszarze marketingu jest szeroki i dodatkowo charakteryzuje się wysoce ekspansywną tendencją.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rok publikacji: 2022
Liczba stron: 172
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook pdf - Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: