- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.torów wyścigowych świata, od europejskich, przez bliskowschodnie, a kończąc na amerykańskich. Łącznie przetestował kilka tysięcy aut, kilkadziesiąt posiadał lub posiada na własność. Jeździł wozami wszelakimi: od malucha, przez samochody nazywane ,,autami zwykłego Kowalskiego", po bolid Formuły 1, Bugatti Veyrona czy większość modeli Lamborghini, Ferrari i Maserati. Te tańsze, o czym się przekonacie, traktuje ulgowo i stara się w nich znaleźć to, co najlepsze. Na te droższe zawsze patrzy surowiej. Od niedawna Adam Kornacki jest także youtuberem i dziennikarzem publikującym na Instagramie. Poza tym: ojciec czworga dzieci: dwóch córek i dwóch synów, oraz wielki pasjonat ostrej muzyki, perkusista i basista, w ostatnich latach członek heavymetalowego zespołu Nitoa. O najważniejszych samochodach swojego życia rozmawia z przyjacielem, Marcinem Klimkowskim, równolatkiem z warszawskiej Saskiej Kępy, z którym poznali się jeszcze w liceum. Do dziś dzielą pasję do motoryzacji, muzyki i życia w każdej jego formie. Marcin Klimkowski również jest dziennikarzem, pracował lub pracuje Radiu 357 i ,,Wprost", w ,,Życiu Warszawy", ,,Auto Motor i Sporcie", Wirtualnej Polsce, a najdłużej w ,,Playboyu". Motoryzacją, choć nigdy wyłącznie, zajmował się i wciąż się zajmuje. Objechał przynajmniej połowę tych samochodów, co Adam, na przynajmniej połowie tych dróg i torów wyścigowych. Wraz z Adamem Kornackim współprowadził zresztą Sparing oraz Zakup kontrolowany w TVN Turbo. Marcin ma dwoje dzieci, syna i córkę, namiętnie uprawia sport i również, jak jego przyjaciel, słucha ostrej muzyki metalowej. Ferrari 458 Italia: Ferrari, które ,,puszcza do mnie oczko" Ferrari 458 Italia Produkcja: Włochy Lata: 2009-2015 Silnik: 4,5 litra, od 570 KM Marcin Klimkowski: Jak się znalazłeś w Ferrari 458 Italia? Adam Kornacki: To było dziesięć lat temu, wówczas prowadziłem w TVN Turbo program Moto-On. Staraliśmy się dotrzeć do koncernów, które w Polsce nie były w ogóle reprezentowane lub miały tylko prywatne przedstawicielstwa. Naszą ambicją było jeżdżenie po świecie i testowanie samochodów wyjątkowych, także tych z najwyższej półki. Miałem wówczas okazję przetestować Lexusa LFA, Koenigsegga i różne inne auta, o których w tej książce także opowiadam. Ale dotrzeć do europejskiej centrali Ferrari, która mieściła się w Niemczech, w dolinie Renu, i przetestować auto tak po prostu, nie w ramach prezentacji prasowej, dla wszystkich dziennikarzy, to było coś. Jednak udało się. Testy miały miejsce w Niemczech? Tak, polecieliśmy z ekipą do Monachium, pierwszego dnia nagrywaliśmy materiał o Ferrari California, a drugiego o 458 Italii. I właśnie to auto zrobiło na mnie gigantyczne wrażenie. Byłem wtedy wyczynowym kierowcą wyścigowym i zakochałem się w nim na zabój. Lubiłeś wcześniej Ferrari? Zawsze było dla mnie symbolem ostentacji, której nie znoszę. Przyznaję, że kojarzyło mi się z panem z siwymi włosami, który mówi światu ,,ja mam", ale nie za bardzo wie, co się z takim autem robi. Korzysta z trzydziestu procent jego możliwości, nosi polo marki Ferrari, z postanowionym kołnierzykiem i czerwone buciki z koniem, też Ferrari. Tak mi się to kojarzyło. Z drugiej strony, jeździłem już Ferrari, modelami 360 Modena, F430 i pamiętałem, że były jeszcze takie ,,fiatowskie", zbyt wolne, nie takie ,,z marzeń". Podchodziłem więc z dystansem. Ferrari 458 Italia - przód Ferrari 458 Italia - tył Ferrari 458 Italia w myjni 458 Italia okazała się jednak przełomem. Tak to teraz postrzegam i tego doświadczyłem w Niemczech. Zmieniło się właściwie wszystko. Wolne skrzynie biegów zastąpiono ekstremalnie szybkimi. Selespeed z F430 to była tragedia, wolna i pozbawiająca całej przyjemności
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | biografie, wspomnienia, wywiady i rozmowy, sport i rekreacja |
Wydawnictwo: | Pascal |
Rok publikacji: | 2021 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.