SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki mobi,epub

Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
  • mobi
  • epub

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Słowa i Myśli
Data wydania 2016
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK

Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent.
Książka nie jest poradnikiem o sztuce opowiadania. Podaj dalej... sama w sobie jest opowieścią. Literacka forma narracji i niesztampowy styl wypowiedzi autora sprawia, że przedstawione narzędzia traktujemy jako element fabuły większej opowieści...

Podążając za wskazówkami autora, tak jak mityczny bohater wyruszysz w podróż, by przedzierając się przez gąszcz rynkowych pułapek, odkryć to co najcenniejsze w Twojej marce. Ta podróż będzie wyzwaniem, ale nagroda - zdobycie zaufania klientów i zaangażowanie ich w kontynuowanie Twojej opowieści, będzie bezcenna.

Ilustracje: Andru Sokol
- - - - - - - - - - - - - -

Książka Grzegorza Kossona jest pierwszą polską próbą całościowego spojrzenia na rolę storytellingu w marketingu i reklamie. Kolejne jej strony to jednak nie tylko pogłębiona analiza przypadków, usystematyzowana wiedza na temat wybranych narzędzi storytelling’owego warsztatu czy przykłady skutecznych kampanii komunikacyjnych. Podaj dalej to również propozycja pewnej filozofii marketingu - wzbogacenie marki i dodanie jej kolejnego wymiaru poza osobowością czy charakterem - obdarzenie jej właśnie wymiarem duchowym.
Marek Staniszewski - Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business

Na rynku jest sporo narzędziowych książek o storytellingu. Książka Grzegorza jest inna - głębsza, niebanalna, odwołująca się do wielu podejść i koncepcji. Nikt się nie zawiedzie: ani marketingowiec, ani filozof.
Jacek Pogorzelski - strateg marki i doświadczenia klienta, PrimeCode

(...) są dwie szkoły storytellingu - techniczna i idealistyczna. Pierwsza jest retoryczna - druga aksjologiczna. Grzegorz Kosson uprawia tę drugą. Z pasją i zamiłowaniem pobrzękuje kluczami prawdziwej wiedzy o prawdziwych wartościach. (...) Książka Grzegorza Kossona o storytellingu opowiada storytellingowo. Jest jego spontaniczną manifestacją: uczy go poprzez przykład nie wykład. Storytelling Kossona jest antidotum na ściemę. Kosson demonstruje, że nie ma opowiadania bez działania i… działania bez opowiadania.
Mariusz Przybył - ekspert w dziedzinie budowania marki firm i produktów, Prezes Zarządu BNA, dwukrotny juror polskiej edycji Effie.

Jest to książka dla tych, którzy wierzą, że robiąc z pasją najzwyklejszą rzecz można dać innym coś niezwykłego. Jeśli chcesz, szanowny czytelniku, znaleźć swoją drogę, a potem umieć pociągnąć innych za sobą przez dobrze opowiedzianą opowieść, najpierw przeczytaj tę książkę.
Michał Kociankowski - badacz rynku i strategii komunikacji. Kierownik pracowni badań i rozwiązań Synergion. Przewodniczący Rady Programowej Szkoły Badań Rynku PTBRiO

Grzegorz Kosson pokazuje na polskiej scenie marketingowe swoistą nowość. Mianowicie to, że nad psychologią jest coś jeszcze ponad, co ma na nią wpływ. Tym czymś jest kultura i kulturowe mechanizmy funkcjonowania społecznego oraz jednostkowego. Pojęcia mitu, archetypu, narracji, głębokich symbolicznych znaczeń, tak znane kulturoznawcom i tak oczywiste w swej sile kształtowania ludzkiego życia i wszystkich jego przejawów, w końcu są docenione także na płaszczyźnie marketingu. (...)
Paulina Perka - trener, wykładowca, arteterapeuta

Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji? Jak zbudować markę niezwykłą i inspirującą? Ta książka jest odpowiedzią na te pytania. Pokazuje, że  opowieści  w życiu każdego człowiek odgrywają ogromną rolę, że od lat są skutecznym sposobem komunikacji. Odwołują się do świata powszechnych wyobrażeń, angażują emocje i zmysły, oddziałują na ludzi w sposób dynamiczny, inspirując do podejmowania szybkich decyzji.  To absolutny must have dla marketerów, którzy chcą, by ich marki zachwycały i pociągały, zyskiwały rzesze zwolenników i tysiące fanów, będąc przekonującymi i skutecznymi.
Maciej Łaski - PRomocjusz, pasjonat i specjalista komunikacji marketingowej. Dyrektor Biura Promocji w łódzkim Urzędzie Marszałkowskim

To kunsztowna intelektualnie, daleka od poradników biznesowych i podręczników pozycja, w której Autor łączy wieloletnie doświadczenie pracy z markami z szeroką gamą odniesień do filmu, literatury, filozofii i religii. Podaj dalej to znakomita lektura dla tych, którzy do marek podchodzą z pasją i wyobraźnią, postrzegając je nie tylko jako instrument generowania zysku, lecz przede wszystkim jako fenomen społeczny i kulturowy, nośnik wartości, które
mogą zmieniać świat na lepsze.
Dr Marta Hereźniak - Uniwersytet Łódzki, autorka Marka Narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Opowieść jest kompasem, który w potrzebie wyznacza ponownie utracony, a wytyczony wcześniej kierunek.  “Podaj dalej pokazuje jak kompas skonstruować i sprawnie z niego korzystać. Marki, które odniosły spektakularny sukces, zawładnęły masową wyobraźnią - opanowały sztukę opowieści, kunszt zarażaniem ideą odbiorcy. Wpisały się w tkankę współczesnej kultury stając się jej trwałym, silnie oddziałującym i niezbywalnym elementem. “Podaj dalej pokazuje krok po kroku jak markę opowiedzieć, tak by stała się żywą częścią świata swoich słuchaczy.
Tomek Jakubowski - badacz, semantyk i semiotyk w jednym, partner zarządzający w firmie zajmującej się analizą wpływu znaczeń znaków i symboli na komunikację marketingową
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Rok publikacji: 2016
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook, multiformat: mobi, epub - Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki - mobi, epub

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.7/5 ( 33 oceny )
  • 5
    29
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    2
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Edyta Gronowska

ilość recenzji:1

11-06-2021 13:08

Zweryfikowany zakup

Autor tej opinii jest naszym klientem. Kupił ten produkt w naszym sklepie.

W końcu nie udało mi się pobrać i odtworzyć tego pliku. Niestety.

Czy recenzja była pomocna?