- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.Dla części turystów udane wakacje to takie, które można spędzić w komfortowych warunkach, z telewizją satelitarną i wszelkimi wygodami, jakie tylko mogą zaoferować luksusowe hotele i pensjonaty. Istnieje jednak dużo większa grupa osób, dla których prawdziwe wakacje związane są z poczuciem wolności, którego doświadczyć można tylko wtedy, gdy podróżuje się z namiotem, przyczepą kempingową lub kamperem. Z racji tego, że biwakowanie w miejscach publicznych jest niedozwolone, zmuszeni są oni zrezygnować z odrobiny wolności i wybrać nocleg na jednym z pól kempingowych. W zamian oczekiwać będą najwyższego standardu usług oraz warunków sprzyjających wybranej przez siebie formy turystyki. Sprawdzimy, jakie oczekiwania wobec kempingów mają klienci, i jakie działania należy podjąć, by im sprostać. Podsumujemy także wszelkie koszty oraz oszacujemy zyski, jakie może przynieść to wakacyjne przedsięwzięcie. Charakterystyka rynku Moda na wypoczynek na polach namiotowych i campingowych kempingowych zdaje się nie przemijać. Każdego roku z tej formy turystyki korzysta ok. 2 mln Polaków. Biorąc pod uwagę specyficzny klimat i krótki okres pozwalający na komfortowyego noclegu ,,pod chmurką", jest to wynik bardzo przyzwoity. Dla porównania:, z usług pól campingowych kempingowych w całej Europie korzysta ponad 40 mln osób rocznie. Sukces tej formy wypoczynku związany jest szczególnie z aspektem ekonomicznym. W porównaniu z prywatnymi kwaterami, czy pensjonatami lub hotelami, oferta cenowa campingów jest bezkonkurencyjna. Do tego z roku na rok oferują one coraz lepszy standard w postaci przyłączy wod-kan, prądu, zaplecza sanitarnego, a nawet bezprzewodowego Internetu. Nieodbiegający od krajów zachodnich standard polskich kampingów w połączeniu z atrakcyjnymi cenami, sprawia, że są one celem wielu gości zza granicy. Na krajowych kampingach najczęściej można spotkać Niemców, ale również Holendrów, Szwedów, Austriaków itp. Bardzo często gości z zagranicy jest na polu znacznie więcej niż z Polski. O ile turystów nad morzem czy w górach nie brakuje całym rokiem, to ze względu na uwarunkowania klimatyczne sezon kempingowy trwa w naszym kraju łącznie ok. 4 miesięcy. Pomimo tego co roku przybywa nowych pól, a ich sukces świadczy o tym, że jest jeszcze miejsce na kolejne. Konkurencja Tylko w samej Polskiej Federacji Campingu i Caravaningu zrzeszonych jest obecnie ok. 280 campingów zlokalizowanych w różnych częściach kraju. Oferują one ok. 70 000 miejsce noclegowych, z czego niecałe 20% to miejsca w domkach kampingowych. Pozostałą część stanowią miejsca na namioty, przyczepy kempingowe i kampery. Największa konkurencja występuje w popularnych turystycznie miejscowościach nadmorskich, górskich, oraz na pojezierzach i w innych popularnych regionach. Nawet tam, gdzie nasycenie rynku tego typu miejscami jest największe, często licznym i sąsiadującym ze sobą polom, nie udaje się zapewnić wszystkich potrzeb noclegowych turystów. Plan marketingowy Naszych przyszłych klientów będziemy szukać w całym kraju, dlatego też szczególną uwagę powinniśmy skupić na działaniach podejmowanych w Internecie. Podstawą będzie własna strona internetowa. Nie musi to być jakiś bardzo skomplikowany serwis z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Witryna taka powinna być naszą wizytówką, dlatego też oprócz naszych danych i objaśnienia, jak do nas dotrzeć, powinien znaleźć się na niej szeroki opis wszystkiego co mamy do zaproponowania. Oprócz ciekawego opisu konieczne będzie umieszczenie w galerii zdjęć pola oraz, o ile takie posiadamy, przyczep i domków letniskowych. W osobnej zakładce goście powinni mieć możliwość zapoznania się z atrakcjami regionu i miejscami wartymi odwiedzenia. Koszt stworzenia prostej strony wyniesie od 300 do ok. 1000 zł. Ważne jest by strona nasza wyświetlała się w miarę wysoko w wynikach wyszukiwania po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych. Powinna być także tłumaczona na język niemiecki, angielski i ewentualnie rosyjski. Wydawca: Colorful Media ISBN: 978-83-63799-26-7 Copyright (C) by COLORFUL MEDIA Poznań 2013 Skład i łamanie: Colorful Media.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | poradniki, praca, biznes, inne |
Wydawnictwo: | Colorful Media |
Wydawnictwo - adres: | piotr.olejniczak@colorfulmedia.pl , http://www.colorfulmedia.pl , PL |
Rok publikacji: | 2014 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.