Opis produktu:
Polish your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca to książka, która z pewnością przyda się nie tylko osobom pracującym w dziale personalnym korporacji, ale wszystkim, którzy posługują się lub będą posługiwać się tym językiem w kontaktach biznesowych.
Dziś znajomość języków obcych w szczególności języka angielskiego coraz częściej staje się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością w życiu zawodowym. W wielu firmach angielski jest drugim obowiązującym językiem obok polskiego.
Książka została podzielona na trzy części:
Cross-cultural Encounters - Spotkania międzykulturowe
Business Dilemmas - Dylematy biznesowe
oraz
The power of language - Potęga języka.
Każda z części składa się z 12 lekcji, zawiera ćwiczenie oraz słowniczek.
Cross-cultural Encounters
Pierwsza część koncentruje się na kwestiach komunikacji międzykulturowej w kontekście biznesowym. Znajduje się w niej analiza natury i przyczyn nieporozumień ze szczególnym uwzględnieniem roli języka. W jaki sposób język jest odzwierciedleniem naszej kultury i nierzadko nieświadomych postaw w życiu codziennym? Jak nasze działania i wypowiedzi są zaprogramowane przez język? Zrozumienie ich może pozwolić uniknąć błędów większych niż językowe. Cross-cultural Encounters to cykl dla osób, które chcą lepiej zrozumieć kulturę korporacyjną i język wielonarodowych przedsiębiorstw.
Tematyka cyklu Business Dilemmas dotyczy dylematów typowych dla świata biznesu. Etyka biznesu jest stosunkowo nową dziedziną wiedzy. Rozwija się ona jednak bardzo dynamicznie zapewne dlatego, że tak długo jak istnieje aktywność gospodarcza człowieka, tak długo tej sferze działalności towarzyszą dylematy moralne, a w dobie globalizacji i nowych technologii aspekty etyczne zdają się nabierać jeszcze większego znaczenia.
W cyklu Business Dilemmas pokazujemy, jak istotne znaczenie mają kwestie etyczne i moralne w prowadzeniu przedsiębiorstw i zarządzaniu nimi. Przyglądamy się także konkretnym sytuacjom, w których podjęcie właściwej pod względem etycznym decyzji, jest kluczowe dla przedsiębiorstwa.
Z kolei tematyka części The power of language dotyczy języka jako narzędzia komunikacji. Czytelnik dowie się, w jaki sposób ustalony dawno temu system dźwięków i znaków pozwala na przekazywanie myśli, idei oraz uczuć. Skąd wziął się język, jak go przyswajamy i modyfikujemy, żeby podkreślał naszą przynależność do określonej grupy społecznej i zawodowej.
Pozycja rekomendowana przez : Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner, HR Polska oraz Aliant Małgorzata Krzyżowska Międzynarodowa Kancelaria Prawna.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024