SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Pragmalinguistique pour le discours publicitaire. Approche comparative franco-polonaise pdf

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
Data wydania 2013
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

W ostatnich dziesięcioleciach reklama była i pozostaje interesującym materiałem badawczym dla niemalże wszystkich dziedzin nauki, włączając w to językoznawstwo, które nie pozostało obojętne na ten budzący skrajne emocje akt komunikacji.

W niniejszej książce autor, opierając się na teoriach pragmatyki i komunikacji, przedstawia reklamę jako zrytualizowaną formę komunikacji, kładąc akcent na złożoność jej wewnętrznej struktury. Książka ma charakter kontrastywno-porównawczy, na podstawie dobranych przykładów francuskich i polskich autor przedstawia różnice i podobieństwa w definicji reklamy we Francji i w Polsce, jej konstrukcje i funkcjonowanie w świetle teorii komunikacji. Analizując wybrane przykłady, autor omawia struktury, które są warunkiem skuteczności aktu reklamowania (lub jej braku), takie jak przestrzeganie warunków pragmatycznych, problematyka modalności czy użycia presupozycji i implikatur. Książka ma charakter interdyscyplinarny, zaadresowana jest do wszystkich zainteresowanych reklamą w ujęciu językoznawczym i kulturoznawczym.
S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok publikacji: 2013
Liczba stron: 372
Język: francuski, polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

eBookowe bestsellery z tych samych kategorii

RECENZJE - eBook pdf - Pragmalinguistique pour le discours publicitaire. Approche comparative franco-polonaise - pdf

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: