- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.zystwo Naukowe KUL, Lublin. Cwalina W., Falkowski A. [2005], Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna, GWP, Gdańsk. Cymański: Mamy w PiS problem demokratyzacji [2008], , 22 października. Czaplicki [2009], O potrzebie stabilności prawa wyborczego. Wybrane problemy, Centrum Studiów Wyborczych UMK, Toruń. Czarnowski P. [2004], Refleksje o polskiej branży public relations, ,,Gazeta Wyborcza", 24 maja. Czarnym tuszem [2004], ,,Trybuna", 14 stycznia. Cześnik M. [2007], Partycypacja wyborcza w Polsce. Perspektywa porównawcza, Scholar, Warszawa. Daniel K. [2009], Manipulacje polityczne a jakość demokracji - na przykładzie Polski po 1989 roku, (pobrano 10 kwietnia). Dańko I. [2002], Prokuratura oskarża biegłego Państwowej Komisji Wyborczej, ,,Gazeta Wyborcza", 1 stycznia. Daszczyński R., Wójcik K. [2005], Za łapówkę do Sejmu, ,,Gazeta Wyborcza", 25 października. Debata Tusk-Kaczyński nie pobiła rekordu [2007], portal , 16 października. Debatę obejrzał na żywo co trzeci dorosły Polak [2007], portal , 2 października. Detz J. [2007], Sztuka przemawiania. Nie co mówić, ale jak mówić!, GWP, Gdańsk. DiClerico R., Hammock A. [1989], Points of view, McGraw-Hill Companies, Nowy Jork. Dobek-Ostrowska B. [1999], Studia z teorii komunikowania masowego, Uniwersytet Wrocławski, Wrocław. Dobek-Ostrowska B. [2006], Rola konsultantów politycznych w kampaniach wyborczych, [w:] M. Gierula (red.), Władza. Media. Polityka, Uniwersytet Śląski, Katowice. Dobek-Ostrowska B. (red.) [2005], Kampania wyborcza: Marketingowe aspekty komunikowania politycznego, Uniwersytet Wrocławski, Wrocław. Dobek-Ostrowska B., Wiszniowski R. [2001], Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie, Astrum, Wrocław. Doliński D. [2000], Inni ludzie w procesach motywacyjnych, [w:] Strelau J., Psychologia. Podręcznik akademicki, GWP, Gdańsk. Dombrowicz K. [2005], Czarny Public Relations - brutalna , [w:] M. Jeziński (red.), Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu, Dom Wydawniczy DUET, Toruń. Dorn: Jarosław Kaczyński powinien otworzyć się na ludzi [2008], ,,Rzeczpospolita", 24 maja. Downs A. [1957], An Economic Theory of Democracy, Nowy Jork. Drzycimski A. (red.) [2000], Komunikatorzy. Wpływ Wrażenie Wizerunek, Branta, Warszawa-Bydgoszcz. Dudek A. [2007], Historia polityczna Polski (1989-2005), Arcana, Kraków. Dudek K., Szalkiewicz W. K. [2008], Między czarnym PR a ,,bulterieryzmem", [w:] D. Tworzydło, Z. Chmielewski (red.), Public relations w czasach mp3 i Internetu, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów. Dumała A. [1998], Mechanizmy decyzyjne w demokracji konstytucyjnej, UMCS, Lublin. Dwa nazwiska, jeden wyrok [2002], serwis wyborczy portalu , 6 listopada. Dyoniziak R. [1997], Sondaże a manipulowanie społeczeństwem, Universitas, Kraków. Dziękujemy za odwagę [2003], ,,Super Express", 16 maja. Eckermann [2000], Charyzma, Studio Emka, Warszawa. Edmüller A., Wilhelm T. [2008], Techniki Manipulacji. 30 sekretów wytrawnych manipulantów, Ekman P. [2003], Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie, polityce i małżeństwie, WN PWN, Warszawa. Elms E. [1976], Personality in politics, Harcour Brace Jovanovich, ( r.). Elster J. (red.) [1986], The multiple self: studies on rationality and social change, Cambridge University Press, Nowy Jork. Eurodeputowany kosztuje trzy miliony [2009], portal , 9 czerwca. Falkowski A. [2002], Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama, GWP, Gdańsk. Fikcja wyborczych podpisów [2005], ,,Polityka", nr 34. Filipowska M. [2003], Czy fałszował, żeby kandydować?, ,,Rzeczpospolita", 16 stycznia. Finansowanie kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego 2009 r. Raport wstępny [2009], Fundacja im. S. Batorego, Warszawa. Flavell , Ross L. [1981], Social cognitive development, frontiers and possible future, Cambridge University Press, Cambridge. Flis J. [2002], Samo-rządowcy, ,,Tygodnik Powszechny", nr 52. Flis J. [2010], Poszukiwacze zaginionej ćwiartki, , 27 listopada. Fox S. [1984], The mirror makers: A history of American advertising and its creators, University of Illinois Press, New York. Fras J. [1997], Język propagandy politycznej, [w:] B. Dobek-Ostrowska, J. Fras, B. Ociepka (red.), Teoria i praktyka propagandy, Uniwersytet Wrocławski, Wrocław. Frydrykiewicz F. [2001], Ćwierć miliona za posła Platformy, ,,Rzeczpospolita", 29 grudnia. Gajlewicz M. [2009], Techniki perswazyjne. Podstawy, Difin, Warszawa. Gałązka W., Krywicki A. [2004], Nie wystarczy być... czyli od zera do lidera, MAK, Wrocław. Gardynik A. [2007], Gdzie są weksle LPR, ,,Rzeczpospolita", 3 kwietnia. Gardziel T., Gawroński S. [2008], Wybory 2007: partie, programy, kampania wyborcza, WSIiZ, Rzeszów. Gazylko P., Fą
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | nauki społeczne, polityka, poradniki, praca, biznes, marketing i reklama |
Wydawnictwo: | edu-Libri |
Wydawnictwo - adres: | edu-libri@edu-libri.pl , http://www.edu-libri.pl , PL |
Rok publikacji: | 2014 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.