Ebook Prawo dla twórców internetowych mobi,epub,pdf
Raz kupujesz, pobierasz w wielu formatach.
Kupując wybrany plik otrzymujesz możliwość pobrania go w kilku aktualnie dostępnych formatach. Informacja o tym, jakie formaty przyporządkowane są do danego pliku, podana jest za tytułem oraz w ikonce multiformat.
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo OnePress |
Data wydania 2017 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Świadomy praw i obowiązków blogera i vlogera...rozpoczynasz działalność w sieci. Albo tak Ci się tylko wydaje.
Czy na pewno wiesz, jak tworzyć i publikować online, nie naruszając przy tym licznych obowiązujących przepisów i praw innych osób?
Czy wiesz, jak zadbać o pełną ochronę swoich dóbr?
Prowadzenie bloga czy też vloga jest swego rodzaju aktywnością publiczną. Twórca internetowy przestaje być osobą anonimową, nie jest już dłużej `zwykłym` czytelnikiem czy widzem. Zyskuje wizerunek i know-how o określonej wartości -- innymi słowy, staje się marką, którą można zmonetyzować. To plus, ale są i minusy, czyli zagrożenia, których trzeba być świadomym i brać je pod uwagę, gdy pisze się teksty, kręci filmy czy komentuje cokolwiek w sieci.
`Prawo dla twórców internetowych` to książka dla każdej osoby, która aktywnie, a przede wszystkim autorsko korzystają z internetu.
Autorka postawiła przed sobą zadanie kompleksowego omówienia zagadnień prawnych związanych z obecnością w blogosferze. Zadanie tym ambitniejsze, że o trudnych aspektach prawa sieciowego Agnieszka Witońska-Pakulska pisze przystępnym, a przy tym praktycznym językiem, proponując konkretne, sprawdzone rozwiązania.
Jak zorganizować bloga pod kątem prawnym?
Jak prowadzić go z korzyścią dla siebie i z poszanowaniem dóbr osobistych oraz materialnych innych użytkowników sieci? Jak traktować dane osobowe czytelników?
O czym należy pamiętać przy organizowaniu konkursu, a o czym przy wysyłaniu newslettera?
To tylko niektóre z długiej listy pytań, na które odpowiedzi znajdziesz w tej książce! Agnieszka Witońska-Pakulska -- radca prawny, kierownik działu własności intelektualnej w Pakulski, Kilarski i Wspólnicy. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, w tym w prawie autorskim, znakach towarowych oraz zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Absolwentka Wydziału Prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim. W trakcie studiów ukończyła Szkołę Prawa Amerykańskiego na tym samym wydziale, a po odbytej aplikacji i zdanym egzaminie radcowskim także Fashion Law Bootcamp na Fordham University w Nowym Jorku oraz studia podyplomowe zarządzania w sektorach mody na Akademii Leona Koźmińskiego i ViaModa. Świadczy pomoc prawną krajowym i zagranicznym podmiotom z sektora mody. Doradza przy opracowywaniu mechanizmów społecznej odpowiedzialności biznesu.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.