Ebook Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań epub
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Data wydania 2013 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Spotkania, prezentacje projektów, własnych pomysłów czy wystąpienia publiczne - to codzienność zawodowa większości pracowników. Co jednak zrobić, aby kolejne spotkanie firmowe nie skończyło się z poczuciem straconego czasu? Czy istnieje sposób na to, aby nawet najmniej porywający temat przedstawić w sposób, który zainteresuje i przekona osoby decyzyjne? W jaki sposób zminimalizować stres przed wystąpieniem oraz jak przygotować trafne argumenty?
Poniższa publikacja udziela odpowiedzi na te oraz inne pytania, związane ze spotkaniami, prezentacjami i wystąpieniami publicznymi. Zawarte wskazówki pomogą przygotować spójną i ciekawą prezentację, a techniki relaksacyjne zredukują stres związany z wystąpieniem. Z e-bookiem otrzymujesz także podpowiedzi, w jaki sposób dostosować przekaz do odbiorców oraz zorganizować efektywne zebranie.
Adresaci:
E-book jest adresowany do osób, które w codziennej pracy tworzą prezentacje, organizują spotkania biznesowe, przeprowadzają zebrania i negocjacje. Publikacja jest skierowana również do osób zainteresowanych tematyką wystąpień publicznych.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | prawo |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok publikacji: | 2013 |
Liczba stron: | 55 |
Język: | PL |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.