Opis produktu:
Czy my właściwie chcemy się zmieniać? Chcemy! Przynajmniej tak deklarujemy ;-)
Najczęściej w Nowy Rok. Inne magiczne daty startu do zmiany to początek wiosny, wakacji lub urlopu albo urodziny. Zazwyczaj z podobnym skutkiem. Wniosek jest prosty - chcemy się zmieniać, ale słabo potrafimy. Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI.
Taka właśnie EMOCJA - związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie - to świetny początek. Doskonałe paliwo, by ruszyć z miejsca. Praktycznie rzecz ujmując: JEŚLI SIĘ NIE WŚCIEKNIESZ, TO SIĘ NIE ZMIENISZ. W kolejnym kroku wybierz jedną z wielu zaprezentowanych w książce technik, schematów, struktur. Z pomocą przyjdą Ci Robert Cialdini, Kevin Hogan, Brian Tracy, William L. Ury, Philip Kotler, skorzystasz nawet z wybranych metod kontrowersyjnego NLP. Każda z ponad 150 technik coś daje, ułatwia zmiany, zwiększa SZANSĘ NA SUKCES. Dokładnie tak - szansę, bo gwarancji nie ma. Tę zwiększyć możemy tylko my SAMI. I ostatni z aspektów psychologicznych zmiany. Zmiana wymaga CZASU. Na szkoleniach autor nazywa to techniką TTT - To Trochę Trwa (lub Things Take Time ;-).
Zatem do dzieła: wściekaj się, korzystaj, zmieniaj! Siebie! A potem swój własny świat!
`Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz w niej zamieścić. Powodzenia w pisaniu.` Bob Cialdini
`Marek TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie.` Kevin Hogan
`W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie - do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea - techniki z najwyższej półki podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu - Cialdiniego, Hogana, Ury`ego - obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać.` Katarzyna Niezgoda
`Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.` Igor Chalupec
`Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem - ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee.`prof. dr hab. Zbigniew Nęcki