Ebook Status prawny osób trzecich w procesie cywilnym pdf
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo C.H.Beck |
Data wydania 2019 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Monografia jako jedyna na rynku wydawniczym przedstawia w uporządkowany sposób status osób trzecich w procesie cywilnym, omawiając m.in. instytucje chroniące ich interesy prawne czy zjawiska procesowe, przeciwdziałaniu którym zapobiega polski ustawodawca, dopuszczając możność rozszerzenia o osoby trzecie kręgu podmiotów występujących w sprawie cywilnej.
Autorka prezentuje kompleksową analizę przepisów, na podstawie których działają osoby trzecie w postępowaniu, oraz ocenia, w jaki sposób ich obecność i podejmowane czynności przekładają się na realizację ochrony ich interesów prawnych.
Materia objęta pracą porządkuje wiedzę dotyczącą podstawowych pojęć i instytucji z zakresu procedury cywilnej, w szczególności odnoszącą się do:
- pojęć osoby trzeciej i innej osoby,
- nadużywania praw procesowych,
- indolencji procesowej,
- interesu prawnego,
- powagi rzeczy osądzonej,
- rozszerzonej mocy wiążącej orzeczenia,
- poszczególnych instytucji chroniących interesy prawne osób trzecich, w tym interwencji głównej i ubocznej (z uwzględnieniem jej podziału na samoistną i niesamoistną) oraz powództwa ekscydencyjnego.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | prawo, cywilne |
Wydawnictwo: | C.H.Beck |
Rok publikacji: | 2019 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.