Ebook Szkolna (nie)codzienność. pdf
Doświadczenia dyrektorów szkół artystycznych z okresu pandemii COVID-19
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Akademia WSB |
Data wydania 2022 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Z recenzji
dr hab. Małgorzaty Suświłło, prof. UWM
Recenzowana książka wpisuje się w nurt opisu aktualnych wydarzeń globalnych zachodzących w okresie trudnym dla funkcjonowania wszystkich gałęzi gospodarki i społeczeństwa, wywołanych pandemią Covid-19. Autorka empatycznie, a zarazem obiektywnie stara się przedstawić obraz funkcjonowania wszystkich grup zainteresowanych
edukacją artystyczną: nauczycieli, uczniów, rodziców i dyrektorów, co nie jest zadaniem łatwym, ale wykonalnym, co widać w prezentowanej książce.
Autorka wykonała ogrom pracy zarówno w części tzw. teoretycznej, jak i empirycznej. Po pierwsze pokazała, że orientuje się w najnowszych doniesieniach badawczych dotyczących edukacji w okresie pandemii Covid-19, po drugie przeprowadziła badania w środowiskach często defaworyzowanych pod względem badawczym, czyli dyrektorów szkół artystycznych. Oddanie głosu dyrektorom poprzez zebranie ich narracji, a potem przeprowadzenie ich analizy jest tu niezwykle wartościowe i w pełni zasługuje na upublicznienie.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | literatura popularnonaukowa |
Wydawnictwo: | Akademia WSB |
Rok publikacji: | 2022 |
Liczba stron: | 227 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.