Ebook Tworzenie gier dla początkujących pdf
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo iTStart |
Data wydania 2020 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Książka Tworzenie gier dla początkujących dedykowana jest wszystkim osobom chcącym wgłębić się w świat programowania gier 3D oraz zaznajomić się i wykorzystać możliwości środowiska Unity. Celem książki jest przekazanie początkującym twórcom wiedzy z zakresu: obsługi podstawowych funkcjonalności, pisania i implementacji skryptów, tworzenia obiektów fizycznych, animacji, teksturowania i optymalizacji.
Książka adresowana jest również dla każdego, już nieco bardziej doświadczonego programisty, który szuka nowych, rozbudowanych narzędzi, pozwalających poszerzyć swoją dotychczas zdobytą wiedzę o coś zupełnie odmiennego i niezwykle kreatywnego.
Dzięki tej książce:
Stworzysz swój własny trójwymiarowy świat wraz z postacią głównego bohatera.
Zapoznasz się z wieloma istotnymi pojęciami dotyczącymi fizyki w grach.
Nauczysz się tworzyć proste animacje, dodawać muzykę i dźwięki, a następnie wszystko to łączyć z rozbudowanymi skryptami.
Dowiesz się, czym jest Asset Store, w którym czeka na Ciebie niezliczona ilość możliwych do wykorzystania zasobów.
Stworzysz prosty system walki, wskaźnik punktów życia i podążających za graczem przeciwników.
Zbudujesz system zbierania punktów oraz ich zliczania - temat tworzenia prostych interfejsów oraz menu nie będzie dla Ciebie niczym obcym.
Dowiesz się, jak wbrew teorii heliocentrycznej poruszyć słońce, tworząc zjawiskowy cykl dnia i nocy w swoim świecie gry.
Zbudujesz od podstaw mechanizm zapisu stanu gry oraz jego późniejszego wczytania.
Wyrobisz sobie (mam nadzieję) nawyk porządkowania utworzonych obiektów oraz ich intuicyjnego nazywania.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | informatyka |
Wydawnictwo: | iTStart |
Rok publikacji: | 2020 |
Liczba stron: | 422 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.