SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Ebook Wirtualne targowisko pdf

O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2

  • pdf

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

ebook

Wydawnictwo Elipsa
Data wydania 2018
Zabezpieczenie Znak wodny
Produkt cyfrowy

Opis produktu:

Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem - jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań.
Redaktorzy
Wstęp

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Ebooki pdf, epub, mobi, mp3
Kategoria: ekonomia i biznes,  poradniki,  praca, biznes,  marketing i reklama
Wydawnictwo: Elipsa
Rok publikacji: 2018
Liczba stron: 182
Język: polski
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny)

RECENZJE - eBook pdf - Wirtualne targowisko - pdf, O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 2

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 2 oceny )
  • 5
    1
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: