- Książki Książki
- Podręczniki Podręczniki
- Ebooki Ebooki
- Audiobooki Audiobooki
- Gry / Zabawki Gry / Zabawki
- Drogeria Drogeria
- Muzyka Muzyka
- Filmy Filmy
- Art. pap i szkolne Art. pap i szkolne
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.Nadruki reklamowe dla firm oraz prywatne wykonywane na koszulkach kubkach, długopisach i innych akcesoriach czas swojej świetności miały w latach 90, kiedy to były czymś zupełnie nowym, kolorowym i wyróżniającym się spośród szarzyzny schyłku poprzedniego ustroju. Choć dziś, w dobie znacznie bardziej zaawansowanych narzędzi marketingowych, wydaje się, że najlepszy okres mają one już za sobą, to wciąż istnieje na nie zapotrzebowanie. I nic nie wskazuje na to, by popyt ten miał zmaleć. Sprawdzimy zatem, jak wygląda ten rynek i czy opłaca się wykonywać nadruki dla klientów. Przyjrzymy się najpopularniejszym technikom druku, sprawdzimy, jakie wyposażenie trzeba będzie zakupić, by prowadzić zajmującą się tym firmę, oraz na jakie zyski można w tej branży liczyć. Charakterystyka rynku Rynek usług reklamowych związanych z nadrukami na różnego typu gadżetach jest ściśle związany z rozwojem usług w ogóle. W ostatnich latach przedsiębiorcy coraz więcej inwestują w reklamę i produkcję gadżetów dla swoich klientów czy też na inne cele promocyjne, np. na targi. Mimo to rynek ten jest już nasycony i tym samym dość trudny. Pozyskiwania klientów z pewnością nie ułatwiają kolejne wchodzące na niego mniejsze lub większe podmioty. Klientami zwykle są firmy zlecające wykonanie różnej wielkości nakładów gadżetów promocyjnych. Znaczną część rynku stanowią klienci indywidualni. Zamawiają oni głównie pojedyncze sztuki koszulek czy kubków przeznaczonych na upominek lub pamiątkę. Biorąc pod uwagę ten segment, na większą liczbę zamówień można liczyć przed różnymi świętami czy wydarzeniami, takimi jak: Dzień Babci, Dzień Dziadka, Dzień Matki, walentynki, Boże Narodzenie itp. W pozostałych częściach roku liczyć będziemy głównie na większe zamówienia pochodzące od podmiotów gospodarczych. W odniesieniu do działalności firmy świadczącej usługi wykonywania nadruków na rzecz podmiotów gospodarczych istotna będzie analiza rynku usług BTL, czyli działań reklamowych skierowanych do konkretnego klienta, niebędących reklamą w środkach masowego przekazu. Nośniki takich reklam kieruje się głównie do konsumentów i klientów detalicznych firm, a są nimi wszelkie gadżety i akcesoria reklamowe, które może wykonać firma tworząca nadruki. Coraz więcej firm przenosi budżety na segment reklamy ATL (media) na dużo tańsze kampanie BTL. Znaczenie tego rynku rośnie z każdym rokiem. Konkurencja Rynek firm działających w obszarze nadruków reklamowych jest dość mocno nasycony. Najsilniejszą pozycję na nim mają duże drukarnie, dla których nadruki są tylko częścią działalności nastawionej głównie na odbiorcę korporacyjnego. Bezpośrednią konkurencją są niewielkie firmy, podobne do naszej, z którymi przyjdzie powalczyć zarówno o klienta indywidualnego, jak i zamówienia od podmiotów gospodarczych. Rywalizacja odbywać będzie się głównie za pośrednictwem polityki cenowej, a także czasu realizacji zamówienia i możliwości technicznych firmy. Poważną konkurencję stanowią profesjonalne agencje BTL, które świadczą kompleksowe usługi dla swoich klientów. Ich przewaga polega na tym, że oprócz tworzenia całych kampanii mają często zaplecze techniczne pozwalające na samodzielną produkcję materiałów. Konkurencję stanowią także punkty ksero, które coraz częściej oferują klientom indywidualnym proste usługi wykonywane tańszymi metodami. Kadra Trzon kadry stanowić będą graficy. O ile firmy dostarczają najczęściej materiału wysokiej jakości, w odpowiednich formatach i już przygotowanego do druku, to w przypadku klientów indywidualnych będą to najczęściej zwykłe zdjęcia z aparatów fotograficznych. Rolą grafika będzie ocena, czy zdjęcie takie da się wykorzystać, oraz - w razie konieczności - zajęcie się jego obróbką: kadrowaniem, rozjaśnianiem, polepszeniem kontrastu itp. W przypadku większych zleceń na materiały reklamowe graficy przy pomocy programów graficznych stworzą od podstaw projekt zgodny z oczekiwaniami klienta. Wydawca: Colorful Media ISBN: 978-83-63799-62-5 Copyright (C) by COLORFUL MEDIA Poznań 2013 Skład i łamanie: Colorful Media.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024
Szczegóły | |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Kategoria: | poradniki, praca, biznes, inne |
Wydawnictwo: | Colorful Media |
Wydawnictwo - adres: | piotr.olejniczak@colorfulmedia.pl , http://www.colorfulmedia.pl , PL |
Rok publikacji: | 2014 |
Język: | polski |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.