Opis produktu:
*** Bestseller `New York Timesa` z 2022 roku ***
`Jestem zachwycona tym, że Daniel Pink zajął się jednym z najlepszych (i najtrudniejszych) nauczycieli w moim życiu - żalem. Zawsze wiedziałam, że żal pogłębia moją relację z sobą i z innymi, ale teraz, dzięki badaniom i opowieściom Dana, rozumiem dlaczego. Koncepcja bez żalu nie oznacza życia z odwagą. Oznacza życie bez refleksji. Świat potrzebuje tej książki i potrzebuje więcej refleksji. Natychmiast.`
dr BRENE BROWN
autorka bestsellera Odwaga w przywództwie
`Jeśli od lat towarzyszy wam przekonanie, że bez żalu to właściwe motto życiowe, ta książka jest dla was. Niezrównanie szczerze, klarownie i zwięźle Daniel Pink podsumowuje najnowsze odkrycia naukowe dotyczące spoglądania wstecz i refleksji, co mogło potoczyć się inaczej, wskazując, jak może nas to popchnąć ku szczęśliwszemu, bardziej wydajnemu i uporządkowanemu życiu.`
ANGELA DUCKWORTH
autorka bestsellera Upór
`Jak to często mu się zdarza, Daniel Pink odmienił moje rozumienie żalu i przekonał mnie do potęgi tego uczucia. Dzięki jego niezwykłym badaniom nie tylko dowiedziałem się, czego najczęściej żałują ludzie, ale pojąłem, jak te żale zoptymalizować. Za każdym razem, gdy czytam książkę Daniela Pinka, odkładam ją jako lepsza i mądrzejsza osoba.`
dr SANJAY GUPTA
główny korespondent medyczny CNN
Tą książką Daniel H. Pink, autor bestsellerów New York Timesa, zmienia nasze spojrzenie na transformacyjny potencjał najmniej rozumianej ludzkiej emocji: żalu.
Bez żalu. Zdarzyło się wam pewnie spotkać osoby, które to hasło uznały za swoją życiową filozofię. To bzdura, która może być niebezpieczna, twierdzi w tej odważnej i inspirującej książce Daniel H. Pink. Każdy czegoś żałuje; żal to fundamentalna część naszego życia. Jeśli spojrzymy na nasze żale w świeży i kreatywny sposób, możemy je wykorzystać, by podejmować mądrzejsze decyzje, lepiej radzić sobie w pracy i w szkole, pogłębiać nasze poczucie sensu i celu.
W Żałować czy nie żałować? Pink kwestionuje powszechne założenia dotyczące tej emocji i wynikających z nich zachowań, odwołując się do takich dziedzin jak psychologia, neuronauka, ekonomia i biologia. Korzysta z wyników badań dotyczących nastawienia Amerykanów wobec żalu, przeprowadzonych wśród najliczniejszej w historii grupy osób, a także z własnego projektu World Regret Survey, w którym udało się zgromadzić wyznania dotyczące żalu od ponad szesnastu tysięcy badanych w stu pięciu krajach. Na tej podstawie wyodrębnia cztery podstawowe kategorie żalu, które odczuwa większość z nas. Te cztery żale, przekonuje Pink, stanowią niejako negatyw fotograficzny dobrego życia. Jeśli uda się nam zrozumieć, czego ludzie najbardziej żałują, to pojmiemy też, co cenią najbardziej. A realizując przedstawiony przez Pinka prosty, oparty na naukowych badaniach trzyetapowy proces, możemy przekształcić nasze żale w pozytywną siłę, która pozwoli nam mądrzej pracować i lepiej żyć.
Żałować czy nie żałować? to charakterystyczna dla Pinka mieszanka wielkich koncepcji, praktycznego podejścia, fascynujących opowieści oraz sarkastycznego humoru. To aktualny i nieodzowny przewodnik dobrego życia.
Daniel H. Pink jest autorem A Whole New Mind, Jak być dobrym sprzedawcą, Drive i Kiedy - bestsellerów New York Timesa. Jego książki sprzedały się w milionach egzemplarzy, zdobyły liczne nagrody, przetłumaczono je na czterdzieści dwa języki. Polskie przekłady bestsellerów Pinka, Jak być dobrym sprzedawcą, Drive, Kiedy, ukazały się, podobnie jak i obecna jego książka, nakładem Wydawnictwa Studio Emka. Daniel Pink wraz z rodziną mieszka w Waszyngtonie.
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024