Ebook Zarys postępowania korekcyjnego w praktyce szkolnej Ruch lek dla wszystkich pdf
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
ebook
Wydawnictwo Fosze |
Data wydania 2023 |
Zabezpieczenie Znak wodny |
Produkt cyfrowy |
Opis produktu:
Podręcznik Stanisława Żołyńskiego pt. Zarys postępowania korekcyjnego w praktyce szkolnej. Ruch - lek dla wszystkich to poradnik będący zbiorem niezbędnych informacji i zaleceń dla nauczycieli prowadzących gimnastykę korekcyjno-kompensacyjną oraz nauczycieli wychowania fizycznego na temat tego, jak dbać o zdrowie oraz prawidłową postawę dzieci, w której szczególną rolę odgrywa kręgosłup.
Autor podkreśla, jak ważna w szkole jest rola wychowania fizycznego czy gimnastyki korekcyjnej, w czasie których uczeń może zadbać o swoje zdrowie. Istotna jest też rola nauczyciela, od którego zależy umiejętne i fachowe sterowanie rozwojem dziecka już od najmłodszych lat.
Wiedza, którą Autor dzieli się z Czytelnikiem, jest podana w sposób rzetelny, uporządkowany, a przy tym poparta licznymi publikacjami, ujętymi w wykazie literatury na końcu podręcznika.
Niewątpliwą wartością prezentowanej książki jest autorski program z rocznym planem pracy szkolnej gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej oraz profilaktykę zdrowych pleców. Dodatkowo zamieszczono w niej dziesięć przykładowych konspektów zajęć dla wybranych wad postawy ciała.
Szczegóły |
Dział: | Ebooki pdf, epub, mobi, mp3 |
Wydawnictwo: | Fosze |
Rok publikacji: | 2023 |
Liczba stron: | 263 |
Zabezpieczenia i kompatybilność produktu (szczegóły w dziale POMOC): | *Produkt jest zabezpieczony przed nielegalnym kopiowaniem (Znak wodny) |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.