Opis produktu:
Karty pracy z zakresu rozszerzonego Biologia 1 przeznaczone są dla uczniów rozpoczynających naukę w szkole ponadpodstawowej, którzy zdecydowali się zdawać ten przedmiot na maturze. Dzięki umieszczonym w nich zadaniom, które są spójne z podręcznikiem, umożliwiają perfekcyjne opanowanie materiału i skuteczne przygotowanie się do egzaminu dojrzałości.
Maturalne karty pracy Biologia 1 zakres rozszerzony zostały wydane przez wydawnictwo Operon w 2019 roku. Ich autorem jest Dawid Kaczmarek.
Biologia 1. Maturalne karty pracy składa się z 30 kart zgrupowanych w 5 działów: 1. Badania biologiczne
2. Chemiczne podstawy życia
3. Komórka - podstawowa jednostka życia
4. Metabolizm
5. Podziały komórkowe
Biologia 1 maturalne karty pracy Operon obejmują zatem ćwiczenia dotyczące zagadnień omawianych na tym etapie edukacji, by dobrze przygotować uczniów do ich najważniejszego egzaminu.
Dlaczego warto kupić karty pracy do biologii z zakresu rozszerzonego?
Biologia 1 karty pracy od wydawnictwa Operon są polecane przez nauczycieli w całej Polsce. Dzięki nim masz szansę wczuć się w rolę naukowca i samodzielnie przeprowadzać doświadczenia, stawiać pytania badawcze oraz hipotezy. Znajdziesz w nich zadania różnego rodzaju, takie jak: testowe, prawda-fałsz, a także otwarte, wymagające wyjaśnienia procesów biologicznych czy zdefiniowania pojęć. Nie brakuje także rysunków, tabel czy schematów do uzupełnienia.
Biologia 1 karty pracy zakres rozszerzony warto kupić, by spokojnie podejść do egzaminu dojrzałości, wiedząc, że jest się dobrze do niego przygotowanym.
Co znajdziesz w publikacji Biologia 1. Maturalne karty pracy?
Wszystkie karty pracy zawierają zadania maturalne, aby jak najlepiej przygotowywać się do egzaminu. Po każdym dziale znajdują się karty powtórzeniowe.
Maturalne karty pracy z biologii Operon zawierają:
- zadania dotyczące przeprowadzania doświadczeń, formułowania hipotez i problemów badawczych,
- różne typy zadań maturalnych: zadania zamknięte (typu prawda - fałsz, na dobieranie, wielokrotnego wyboru) i zadania otwarte, wymagające krótkiej lub długiej odpowiedzi (np. wyjaśnienie pewnych procesów),
- analizy wyników doświadczeń i zapisywanie wniosków,
- materiały źródłowe, jak tabele, rysunki czy schematy, które uczeń w toku rozwiązywania zadań musi uzupełnić, a na tej podstawie wyciągnąć wnioski.