SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

podręcznik

Wydawnictwo PWN
Data wydania 2017
ISBN 978-83-01-19669-1

     

  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Kategoria: szkoły wyższe,  nauki społeczno-ekonomiczne,  marketing
Promocje: Sesja z PWN
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Rok publikacji: 2017
Wymiary: 165x235
Liczba stron: 178

RECENZJE - Podręcznik - Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 13 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    2
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: