O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
podręcznik
Opis produktu:
Pierwszy polski podręcznik ekonomii eksperymentalnej
- Czy ekonomia może posługiwać się metodą eksperymentalną?
- Czy da się stworzyć prawdziwy rynek w laboratorium?
- Czy można w efektywny i etyczny sposób eksperymentować na żywym organizmie
instytucji gospodarczych?
Autorzy książki podkreślają, że odpowiedzi na te pytania są twierdzące, i zabierają czytelnika w świat ekonomii eksperymentalnej - intensywnie rozwijającej się dziedziny, która staje się niezbędnym narzędziem w ręku ekonomistów i praktyków biznesu.
Czytelnik znajdzie w publikacji wiele przykładów praktycznego zastosowania eksperymentów, m.in. w badaniach rynkowych, budowaniu zaangażowania pracowników czy planowaniu aukcji i przetargów.
Książka pomoże czytelnikowi:
- formułować pytania i hipotezy badawcze stosowne do weryfikacji eksperymentalnej,
- projektować scenariusze badań eksperymentalnych, zarówno laboratoryjnych, jak i terenowych,
- sprawnie prowadzić sesje eksperymentów,
- dokonywać poprawnej analizy statystycznej uzyskanych wyników,
- przygotowywać artykuły i prace oparte na badaniach eksperymentalnych.
Pracownicy naukowi i doktoranci dzięki książce z powodzeniem zastosują metodę eksperymentalną w badaniach i dydaktyce. Studenci poznają teoretyczny kontekst wyników eksperymentalnych. Badacze rynku, pracownicy consultingu i przedsiębiorcy odkryją nowe możliwości poszerzenia wiedzy o swoim środowisku biznesowym.
Wartościowym uzupełnieniem książki są materiały (plany badawcze, instrukcje, wzory dokumentów, linki, forum użytkowników i in.) dostępne na stronie internetowej
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.