English for Business Communication Skills
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
podręcznik
- Wysyłamy w 24h - 48h
-
Opis produktu:
English for Business Communication Skills to podręcznik rozwijający przede wszystkim umiejętności komunikacyjne. Stworzony został z myślą o pracownikach firm i korporacji, którzy na co dzień posługują się w pracy językiem angielskim oraz studentach, którzy chcieliby nauczyć się praktycznych umiejętności komunikacyjnych.
Dwa rozdziały wprowadzające stanowią podstawę, na której bazie Czytelnik nabywa i rozwija kolejne umiejętności komunikacyjne.
Następne rozdziały dotyczą:
spotkań biznesowych, tj. prowadzenia spotkań i udziału w nich;
prezentacji biznesowych, w tym umiejętności autoprezentacji, prezentacji profilu oferty produktowej lub usługowej firmy;
rozmów telefonicznych, począwszy od tych dotyczących umawiania spotkań, po stanowiące bieżący kontakt z klientem anglojęzycznym;
negocjacji biznesowych, nie tylko o podwyżkę, ale również tych dotyczących negocjacji umowy z kontrahentem;
oraz korespondencji e-mail.
Książka bazuje na naturalnym angielskim języku mówionym.
W skład kursu wchodzą również ćwiczenia typu listening, których dobór i tematyka:
pomaga przełamać międzykulturowe bariery komunikacyjne,
uwzględnia modny, anglojęzyczny żargon korporacyjny i
uczy dobrych nawyków, kultury oraz właściwego tonu wypowiedzi, który jest zrozumiały dla anglojęzycznych kontrahentów.
Szczegóły |
Dział: | Podręczniki szkolne |
Kategoria: | językowe, angielski, kursy |
Wydawnictwo: | C.H.Beck |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wymiary: | 195x265 |
Liczba stron: | 184 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.