Opis produktu:
`Informatyka na czasie 3 - Podstawy` to nowoczesny podręcznik, który został zaprojektowany z myślą o uczniach, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności z zakresu informatyki. Skupia się na programowaniu w językach C++ i Python, a także na zagadnieniach związanych z robotyką, publikacjami w sieci oraz tworzeniem infografik.
Jest to podręcznik przyjazny dla ucznia, co sprawia, że nauka jest łatwa i interesująca. Istotne treści są wyraźnie wyróżnione, a na marginesie znajdują się dodatkowe informacje, które pomagają w lepszym zrozumieniu materiału.
Główne tematy omawiane w podręczniku to:
Programowanie w językach C++ i Python: Nauczysz się programować w dwóch popularnych językach programowania. C++ pozwala na naukę programowania w sposób bardziej zbliżony do niskopoziomowego, co jest ważne w kontekście zrozumienia działania komputera. Python natomiast jest językiem wysokiego poziomu, znacznie ułatwiającym pisanie czytelnego i zwięzłego kodu.
Robotyka: Poznasz podstawy robotyki i nauczysz się programować różnego rodzaju roboty, co pozwoli Ci zrozumieć zastosowanie programowania w praktyce i rozwiązywać problemy związane z robotyką.
Publikowanie w sieci: Zdobędziesz umiejętności związane z tworzeniem stron internetowych oraz publikacją treści online, co jest istotnym aspektem w dzisiejszym cyfrowym świecie.
Tworzenie infografik: Nauczysz się tworzyć atrakcyjne i czytelne infografiki, które są skutecznym narzędziem do przekazywania informacji.
Podręcznik zawiera liczne ćwiczenia i zadania o zróżnicowanym stopniu trudności, co umożliwia utrwalenie zdobytej wiedzy. Dodatkowo, przywołuje on przykłady bliskie doświadczeniu ucznia, co ułatwia zrozumienie trudniejszych koncepcji i wzbudza zainteresowanie przedmiotem. W ramkach `Warto wiedzieć` znajdują się ciekawostki oraz dodatkowe informacje, które poszerzają wiedzę ucznia na temat omawianych zagadnień.
Podręcznik `Informatyka na czasie 3 - Podstawy` stanowi wszechstronne źródło informacji i umożliwia zdobycie praktycznych umiejętności w programowaniu oraz pozostałych dziedzinach informatyki. Dzięki niemu uczniowie mogą rozwinąć swoje zainteresowania i przygotować się do bardziej zaawansowanych wyzwań w świecie informatyki i technologii.