Informatyka. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 3
O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
podręcznik
Wydawnictwo NOWA ERA |
Data wydania 2022 |
ISBN 9788326743528 |
Opis produktu:
`Informatyka` dla klasy trzeciej, dostępna także jako aplikacja online, zapewnia najwyższy poziom nauczania oraz pełną realizację zapisów podstawy programowej. Obejmuje ona zróżnicowane narzędzia edukacyjne, które umożliwiają uczniom zgłębienie wiedzy i umiejętności z zakresu informatyki. Wspierając rozwój kompetencji komputerowych, podręcznik i aplikacja oferują:
Zadania i filmy instruktażowe: Dzięki zróżnicowanym zadaniom oraz filmom instruktażowym, uczniowie zdobywają wprawę w korzystaniu z podstawowych programów komputerowych, takich jak Paint, Word oraz PowerPoint. Zrozumiałe instrukcje krok po kroku oraz liczne ilustracje ułatwiają oswojenie się z tymi narzędziami.
Rozwiązywanie problemów: Poprzez zastosowanie zadań i ćwiczeń, podręcznik uczy uczniów skutecznego rozwiązywania różnych problemów związanych z obsługą komputera oraz wykorzystywaniem programów.
Gry rozwijające kreatywne myślenie: Bogata oferta gier w podręczniku oraz aplikacji rozwija umiejętność kreatywnego myślenia i wspiera pracę zespołową, jednocześnie ucząc i bawiąc.
Rozwój spostrzegawczości, szybkości i refleksu: Współpraca z komputerem rozwija umiejętności spostrzegawczości, szybkości reakcji oraz refleksu, które mają znaczenie w wielu dziedzinach życia.
Zrozumienie zagadnień informatycznych: Poprzez przystępne i jasne opisy oraz liczne ilustracje, uczniowie łatwiej przyswajają istotne zagadnienia związane z obsługą komputera oraz programami.
Uczenie programowania poprzez zabawę: Gry dostępne na płycie i w aplikacji integrują naukę kodowania oraz logicznego myślenia w formie zabawy. To także szansa na rozwijanie cierpliwości i myślenia przyczynowo-skutkowego.
Rozwój umiejętności myślenia algorytmicznego: Wprowadzenie do programu Scratch umożliwia uczniom rozwijanie umiejętności myślenia algorytmicznego, co stanowi ważny krok w kierunku nauki programowania.
Płyta i aplikacja skorelowane z zeszytem ćwiczeń: Zarówno płyta, jak i aplikacja są zintegrowane z zeszytem ćwiczeń, co pozwala na samodzielną pracę uczniów. Instrukcje czytane przez lektora oraz dostarczanie różnorodnych feedbacków na etapie rozwiązywania zadań i gier umożliwiają efektywną naukę.
Podsumowując, podręcznik `Informatyka` dla klasy trzeciej, dostępny również jako aplikacja online, stanowi kompleksowe narzędzie edukacyjne, które skutecznie rozwija umiejętności informatyczne uczniów. Oferuje różnorodne ćwiczenia, gry oraz interaktywne materiały, umożliwiając zrozumienie oraz opanowanie podstawowych programów komputerowych oraz wprowadzenie do programowania w sposób angażujący i przystępny.
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.