SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

podręcznik

Wydawnictwo FNCE
ISBN 978-83-66264-27-4

     

  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

Praca podejmuje trudny i bardzo rozległy problem badaczy wymagający długich studiów interdyscyplinarnych oraz dużej dojrzałości naukowej. W dodatku tytułowa i jakże aktualna w naszym życiu publicznym i politycznym kwestia nie doczekała się w naszej literaturze naukowej zbyt wielu ujęć, co zwiększa walory recenzowanej rozprawy, ale też powoduje ubóstwo ugruntowanych punktów odniesienia do oceny monografii. Rozprawa wychodzi z założenia, że mass media tworzą obecnie pewien `porządek kulturowy`, swego rodzaju filtr, którzy decyduje o postrzeganiu świata. To one wyznaczają sposoby komunikacji i emocjonalnego odczuwania świata. Media nie są tylko instrumentem, pośrednikiem, lecz łączą nas ze światem, kreują obrazy, symbole, doznania, które są fizycznie niedostępne, dlatego trudno odróżnić w nich fikcję od rzeczywistości. Albo nie można rozpoznać realnego od wyobrażonego, a mediosfera podsuwa człowiekowi obrazy, które w rzeczywistości nie istnieją.

Z recenzji dr hab. Jarosława Macały, prof. UZ
S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Kategoria: szkoły wyższe,  nauki społeczno-ekonomiczne,  politologia
Wydawnictwo: FNCE
Oprawa: miękka
Wymiary: 175x245
Liczba stron: 240

RECENZJE - Podręcznik - Medialny obraz wroga

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: