SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Część 2

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

podręcznik

Wydawnictwo ab format
ISBN 9788389184863

Opis produktu:

`Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie` jest podręcznikiem wydanym w dwóch częściach, przeznaczonym dla uczniów szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego.

Niniejszy podręcznik uwzględnia efekty kształcenia i kryteria ich weryfikacji dla kwalifikacji HGT.03. Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie:
- HGT.03.1. Bezpieczeństwo i higiena pracy
- HGT.03.2. Podstawy hotelarstwa
- HGT.03.3. Utrzymywanie czystości i porządku w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.4. Przygotowywanie i podawanie śniadań
- HGT.03.5. Organizowanie usług dodatkowych w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- HGT.03.7. Kompetencje personalne i społeczne

Podręcznik ma na celu przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do obsługi gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodach technik hotelarstwa oraz pracownik obsługi hotelowej, ale również osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Kategoria: liceum i technikum,  klasa 1,  przedmioty zawodowe,  podręcznik,  klasa 2,  przedmioty zawodowe,  materiały pomocnicze,  podręczniki zawodowe,  branża turystyczno-hotelarska
Wydawnictwo: ab format
Wydawnictwo - adres:
wydawnictwo@aksjomat.torun.pl , http://www.aksjomat.torun.pl , PL
Oprawa: miękka
Wymiary: 170x240
Liczba stron: 224

Sprawdź artykuły papiernicze

Zeszyt A5 60 kartek linia Trends Girls Interdruk  Artykuł biurowy 2,64 zł
Dodaj do koszyka
Zeszyt A5 60 kartek kratka Trends Girls Interdruk  Artykuł biurowy 2,61 zł
Dodaj do koszyka
Zeszyt A4 60 kartek kratka Trend Boys Interdruk  Artykuł biurowy 5,89 zł
Dodaj do koszyka
Zeszyt A5 60 kartek kratka Trends Boys Interdruk  Artykuł biurowy 2,34 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Podręcznik - Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Część 2

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: