SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Oxford Discover 5. Writing and Spelling Pisanie i ortografia

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

podręcznik

Wydawnictwo Oxford
ISBN 9780194278867

     

  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy Ten produkt może nie dotrzeć do Ciebie przed Świętami!
  • DPD za 5,99

Opis produktu:

Oxford Discover - kurs 6- poziomowy, pierwszy poziom najlepszy jest dla 8-9-latków po 1-2 latach wcześniejszej nauki, a najlepiej po 3 poziomach Show and Tell`. Oxford Discover rozwija tzw. sprawności 21-szego wieku: krytyczne myślenie, komunikację, współpracę, kreatywność. Podręcznik wykorzystuje naturalną ciekawość dzieci do poznawania świata i znajdowania odpowiedzi na ważne pytania (Big Questions). Solidna praca nad czytaniem, słownictwem, gramatyką, słuchaniem, mówieniem i pisaniem, uczniowie używają autentycznych materiałów, poznają różne typy tekstów, rozwijają strategie czytania. Kurs bogaty w materiały dodatkowe i uzupełniające, polecany głównie dla prywatnych szkół językowych i grup dwujęzycznych.
Rok wydania: 2016

Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024

S
Szczegóły
Dział: Podręczniki szkolne
Kategoria: językowe,  angielski,  szkoła podstawowa
Wydawnictwo: Oxford
Wydawnictwo - adres:
02-495 , 02-495 , ul. Ryżowa 49 , Warszawa , PL
Oprawa: miękka
Wymiary: 215x280
Liczba stron: 184

RECENZJE - Podręcznik - Oxford Discover 5. Writing and Spelling Pisanie i ortografia

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: