O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
podręcznik
Opis produktu:
Zanim będziesz mógł zacząć wykorzystywać diagnostykę obrazową jako narzędzie w rozpoznawaniu choroby Twojego pacjenta, musisz wcześniej posiąść zdolność odróżniania obrazu prawidłowego od nieprawidłowego. To wcale nie jest takie proste, jak może się wydawać i wymaga często wielkiego doświadczenia, do zdobycia którego radiolodzy poświęcają całe swoje życie zawodowe.
Przeczytanie tej książki nie sprawi, że staniesz się radiologiem, lecz ułatwi Ci naukę rozpoznawania nieprawidłowości i interpretowania obrazów radiologicznych. Dzięki temu, być może, zdobędziesz większą pewność siebie w pracy z pacjentami.
Podręcznik został skonstruowany w taki sposób, że podczas lektury poszczególnych rozdziałów nauczysz się, jak rozpoznać prawidłowe objawy. Będziesz umiał odróżnić fałd skórny od odmy opłucnowej, dowiesz się także, jak stwierdzić, czy to zamazane, białawe ?coś? u podstawy płuca to objaw zapalenia płuc, czy też pacjent po prostu nie zaczerpnął odpowiednio głęboko powietrza.
W nowym wydaniu:
- dodatkowe rozdziały poświęcone ultrasonografii naczyniowej, pediatrycznej i przyłóżkowej; interwencjom wspomaganym obrazem w diagnostyce i leczeniu (radiologia interwencyjna); diagnostyce obrazowej chorób piersi
- materiały online zawierające 30 filmów oraz Dodatki (Dodatek D ? ABC chorób serca,
Dodatek E - Dawka promieniowania i bezpieczeństwo, Dodatek F ? Co zlecać i kiedy,
Dodatek G - Glosariusze terminologii ogólnej i terminologii obrazowania przewodu pokarmowego)
Naucz się podstaw i nabierz pewności w interpretowaniu wyników badań obrazowych!
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.