Opis produktu:
Podręcznik Super Heroes dla klasy trzeciej to kompleksowe narzędzie edukacyjne, które zapewni uczniom wiele korzyści:
Dwukrotne pojawienie się historyjek z udziałem bohaterów w każdym rozdziale to idealny sposób na rozwinięcie umiejętności językowych. Pierwsza z nich, osadzona w kontekście codziennym, służy jako model językowy oraz ćwiczenie rozumienia tekstu pisanego. Druga natomiast, opowiadająca o supermocach z elementami fantazji, łączy słownictwo i struktury językowe z danego rozdziału, co stymuluje rozwój komunikacyjny.
Materiał dostosowany do czasu i miejsca, w jakim żyją uczniowie, sprawia, że historia bohaterów toczy się od września do czerwca. W każdym rozdziale, lekcja 6. to zajęcia tematyczne (okolicznościowe), które koncentrują się na wydarzeniach i okazjach aktualnych w otoczeniu ucznia. To integralna część podręcznika, nie zaś dodatek, więc dostępny czas na ich realizację jest dostateczny.
Nauka fonetyki za pośrednictwem Phonic Masters, czyli ćwiczeń skupiających się na poprawnej wymowie, pomoże uczniom doskonalić swoje umiejętności językowe w sposób praktyczny.
Obecność 24 utworów podzielonych na dwie kategorie, a mianowicie songs i chants (dialogue songs), umożliwi skuteczne utrwalanie słownictwa, zwrotów oraz umiejętności interakcyjnych poprzez elementy muzyczne i zabawę.
Sekcje powtórkowe na zakończenie każdego rozdziału oferują różnorodne zadania, planszowe gry oraz sugestie miniprojektów, co wspomaga wielostronne przyswojenie materiału.
Przemyślany sposób nauczania czytania i pisania obejmuje stopniowy rozwój umiejętności od rozumienia krótkich wypowiedzi do samodzielnego czytania i pisania.
Nagrania audio dostępne w formie kodów QR umożliwiają uczniom odtwarzanie dźwięków w domu, co sprzyja doskonaleniu wymowy i zdolności słuchania w rzeczywistym kontekście.
Podsumowując, podręcznik Super Heroes w edycji dla klasy trzeciej oferuje kompleksową naukę języka angielskiego, biorąc pod uwagę zarówno aspekty mówione, jak i pisemne, oraz zachęcając uczniów do aktywnego i kreatywnego uczestnictwa w procesie edukacji.