SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Arsne Lupin rzuca wyzwanie. Escape Quest Egmont

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

Producent Egmont
Wiek 10-14
Ilość graczy 1 osoba
  • Wysyłamy w 2 - 3 dni + czas dostawy

Opis produktu:

Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier.
Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room.
Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.

Arsne Lupin rzuca wyzwanie: Francja XIX-go wieku.
Arsne Lupin rzuca nowe wyzwanie: przyjmie na swego ucznia włamywacza, który skradnie biżuterię z rezydencji rodziny Lechevallier.
Przyjmij wyzwanie i rozpocznij niezwykłą przygodę. Zbieraj ślady, rozwiązuj zagadki i stwórz plan doskonały. Uważaj jednak na Pana M, prawdziwą legendę półświatka, który również chce zdobyć klejnoty.
Czy zdążysz zdobyć je jako pierwszy?

Wiek: 12+



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Promocje: Egmont - gry planszowe
Wiek: Gry dla 12 latków,  Gry dla 13, 14, 15 latków
Ilość graczy: 1 osoba
Gry: dedukcyjne
Producent: Egmont
Wymiary opakowania: 190x270x7

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Prezenty Mikołaja Kangur Kangur  Gry / Zabawki 20,30 zł
Dodaj do koszyka
Gra Halo Wieża Lucky Duck Games Lucky Duck Games  Gry / Zabawki 107,16 zł
Dodaj do koszyka
Gra Bałagany   Gry / Zabawki 52,48 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra Arsne Lupin rzuca wyzwanie. Escape Quest

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

5/5 ( 1 ocena )
  • 5
    1
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Bez książki w tytule

ilość recenzji:46

13-07-2021 06:40

Marylin Monroe śpiewała, że diamenty są najlepszymi przyjaciółmi kobiety. I coś w tym jest, bo bardzo szybko podjęłam wyzwanie rzucone przez słynnego dżentelmena-włamywacza, by zdobyć (dobra, ukraść) najpiękniejsze kosztowności z posiadłości Lechevalier i zasłużyć na to, by stać się uczniem (właściwie uczennicą) Arsene?a Lupina. Nie trzeba mnie było przekonywać, jak tylko wyobraziłam sobie kolekcję biżuterii, to wniosek był jeden: robię to włamanie. Choć jeszcze nie wiem jak.



Przeniosłam się do Francji XIX wieku i voila. Była to najbezpieczniejsza kradzież (nie żebym się na tym znała), skrzętnie zaplanowana, przemyślana w szczegółach (inaczej nie dało się ruszyć z miejsca). Arsene Lupin nie dał mi wyboru, a konkurencja nie spała, niejaki Pan ,,M?? mocno dał mi się we znaki.



Poziom trudności zagadek w książko-grze jest zróżnicowany (od stosunkowo łatwych, ale nie za bardzo, po umiarkowanie trudne, skończywszy na trudnych i wymyślnych). Ale spokojnie, gdy nie poradzimy sobie z nimi, zawsze możemy się poratować wskazówkami, a jeśli nie pomogą i nadal będziemy błądzić, to rozwiązaniami wszystkich zagadek dołączonymi na końcu książki, jako dokument Top secret. Nie namawiam by od razu się poddawać, tylko próbować rozwiązywać, a nie jest to proste zadanie, naprawdę trzeba się nagłówkować. Fajne jest to, że możemy czytać i rozwiązywać wspólnie zagadki zgodnie z przysłowiem: co dwie głowy to nie jedna. Powinno to być ułatwieniem. Książko-gra jest pięknie ilustrowana jak komiks. Kolorowe ilustracje doskonale oddają klimat ówczesnego Paryża, sprawiając, że jeszcze bardziej wczuwamy się w przeżywaną przygodę.



Niestety wszystko rozegrało się jedynie w mojej wyobraźni i nadal nie jestem posiadaczką fortuny (ech życie). Ale tego wydawca nie obiecywał. Polecam, jeśli chcecie przeżyć dreszczyk emocji, wczuć się w rolę włamywacza, powysilać szare komórki, zdrowo się nakombinować, to ta książko-gra dobrze się sprawdzi.


Dotychczas w serii Escape Quest ukazało się sześć gamebooków. To połączenie gry paragrafowej z zabawą jaką oferuje escape room. Zasada jest taka, że nie czytamy książko-gry jak zwykłej książki, tylko rozwiązując zagadki przenosimy się na poszczególne strony skacząc niejako po książce. Nie ma możliwości pogubienia się, bo zawsze gdy tylko znajdziemy się na właściwej stronie mamy potwierdzenie dobrze wykonanego zadania gdy w lewym górnym rogu figuruje cyfra bądź więcej cyfr odpowiadająca numerom stron z których przyszliśmy.

Czy recenzja była pomocna?