Opis produktu:
Kraina Andor i jej mieszkańcy potrzebują Waszej pomocy!
Andor Junior to kooperacyjna gra przygodowa od 2-4 graczy w wieku od 7 roku życia.
To idealna pozycja dla najmłodszych, których rodzice chcą wprowadzić w świat nowoczesnych gier planszowych.
Ku przygodzie
Podczas każdej rozgrywki w Andor Junior musicie wykonać określone zadania, zanim będziecie mogli wyruszyć na poszukiwanie wilcząt zaginionych wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Zadania różnią się pomiędzy rozgrywkami. Jeśli udało wam się wygrać pierwszą rozgrywkę, w następnych partiach będziecie wypełniać inne zadania.
Rozgrywka jest zawsze podzielona na fazy dnia i nocy. Gra rozpoczyna się pierwszego dnia. Każdego dnia wykonujecie na zmianę tury swoimi bohaterami, a za każdą z nich musicie zapłacić znacznikiem słońca. Jeśli któremuś graczowi skończą się znaczniki słońca, jego bohater kładzie się spać. Kiedy wszyscy bohaterowie śpią, dzień dobiega końca i rozpoczyna się noc. Wtedy poruszają się potwory...
Stań się bohaterem
Każdy gracz wciela się w jednego z bohaterów Andoru:
- Wojownik i wojowniczka. Wojownicy to odważni bohaterowie, szczególnie przydatni podczas walki z górami. Nie tylko mają więcej kości niż jakikolwiek inny bohater, ale też na ich kościach znajduje się wiele symboli mieczy
- Łuczniczka i łucznik. Łucznicy z Andoru są wytrwałymi strażnikami i są przyzwyczajeni do wędrowania po lasach przez cały dzień. Dlatego zamiast 6 znaczników słońca mają ich aż 9 i mogą nadal być w ruchu, gdy inni bohaterowie już dawno śpią.
- Czarodziejka i czarodziej. Czarodzieje używają w walce potężnych rozbłysków światła, aby odpędzić swoich przeciwników. Mają tylko jedną kość. Nie ma na niej symboli mieczy, za to jest wyjątkowo dużo błyskawic.
- Krasnolud i krasnoludzica. Krasnoludy szczególnie dobrze znają kopalnie i jaskinie Andoru. Krasnoludy mają więcej pochodni na swoich kościach i dlatego są szczególnie przydatni podczas poszukiwania wilcząt. Mogą też iść na skróty przez jaskinie i pokonywać duże odległości jednym krokiem.
Na każdej planszy bohaterów znajduje się worek na skarby, w którym podczas gry będziecie umieszczać dowolną liczbę przedmiotów znalezionych w czasie przygody. Gra kończy się, gdy bohaterowie odnajdą wszystkie 3 wilczęta lub gdy smok dotrze do Zamku.
Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo. Dopiero gdy wspólnie wykonacie zadania powierzone wam przez strażnika mostu, droga do kopalni krasnoludów stanie przed wami otworem.
Uważajcie jednak! Pod waszą nieobecność przebiegły smok zbliża się niebezpiecznie do Zamku.
Jeśli do niego dotrze, będziecie zmuszeni natychmiast przerwać poszukiwania i niestety przegracie grę.
Jeśli jednak odnajdziecie wszystkie wilczęta, zanim smok dotrze do Zamku, wygracie!
Niekończące się wyzwania
Gdy uda wam się sprostać 4 pierwszym wyzwaniom jesteście już tak doświadczonymi bohaterami, że nie musicie już grać z gotowymi zestawami zadań - zamiast tego możecie je losować przy pomocy kart zadań i wybranego przez was poziomu trudności.