Opis produktu:
Seria EXIT trafia do Polski! Najbardziej ekscytująca gra w stylu escape room, wypełniona kreatywnymi zagadkami do rozegrania w domu. Jak szybko rozwiążecie wszystkie łamigłówki i znajdziecie wyjście?
EXIT to trzy gry, z których każda postawi Was w innej sytuacji. Czy uda Wam się uciec z tajemniczej chatki szaleńca? Odkryć tajemnicę laboratorium? Przetrwać próby w grobowcu faraona? Fabularny wstęp nakreśli sytuację, jednak od tej pory będziecie musieli radzić sobie sami.
Uwaga! W tę grę można zagrać tylko 1 raz - rozgrywka wymaga zniszczenia niektórych elementów.
W każdej grze znajdziecie krótką instrukcję, książeczkę, karty zagadek, podpowiedzi i rozwiązań, dysk dekodujący i kilka tajemniczych elementów. Nie będziemy zdradzać przeznaczenia tych ostatnich, ale możemy powiedzieć kilka słów o ciekawej mechanice gry, wykorzystującej dysk dekodujący.
Kiedy rozpoczniecie grę, szybko znajdziecie pierwszą zagadkę i odkryjecie ją z talii zagadek.
Jeśli uda Wam się (lub myślicie, że Wam się udało) rozwiązać łamigłówkę, otrzymacie kod, który musicie wprowadzić na dysku dekodującym. Po wprowadzeniu kombinacji trzech elementów, dysk wskaże Wam numer karty rozwiązania. Jeśli kod był poprawny, przechodzicie dalej i dostajecie dostęp do nowych zagadek.
W momentach, w których skończą się Wam pomysły, a czujecie, że rozwiązanie jest tuż pod nosem możecie skorzystać z kart podpowiedzi. Do każdej zagadki w grze przypisane są dwie podpowiedzi i karta rozwiązania. Jeśli wychodzicie z siebie, ale nie możecie przejść dalej - zamiast frustrować się dalej, możecie dobrać taką kartę, jednak ostateczny wynik będzie wtedy nieco niższy!
Będziecie wycinać elementy gry, giąć, rysować po kartach, sprawdzać najbardziej nieoczywiste rozwiązania, kodować, dekodować, układać, odwracać, kolorować -
ale czy uda Wam się znaleźć właściwe rozwiązanie?
A co, jeśli cała ta zagadka ma drugie dno?
Stacja badawcza
Jesteście członkami dużej arktycznej wyprawy badawczej. Nagle w bazie rozlega się sygnał ewakuacji. Ile sił w nogach biegniecie do drzwi, aby przekonać się, że zostały już zamknięte przez automatyczny system bezpieczeństwa. Odkrywacie, że sąsiednie laboratorium jest zdemolowane. Zaczynacie zastanawiać się, co się tu stało. W pewnym momencie w Wasze ręce trafia pewien notatnik. Dociera do Was, że na ucieczkę zostało Wam naprawdę mało czasu...
Zawartość pudełka:
karty
tajemnicze przedmioty
instrukcja
Liczba graczy: 1-6 graczy
Wiek: >12 lat
Czas gry: 45-150 min