Opis produktu:
Klasyczna gra w nietypowej odsłonie.
Jesteście wielbicielami kalamburów? Oto zupełnie nowa wersja kultowej gry, przeznaczona dla towarzyskich par ceniących dowcip, błyskotliwość i wyobraźnię plastyczną!
Pokażcie i narysujcie setki haseł przygotowanych w wielu zaskakujących kategoriach oraz spróbujcie powstrzymać się od śmiechu na widok ekstremalnych starań rywalizujących graczy!
Do zdobycia unikalny certyfikat poświadczający geniusz zwycięzców (a jak wiadomo, taki dokument zawsze się przyda)!
Kalambury według Andrzeja Mleczki to wariacja na temat klasycznej gry. Przeznaczona do grania w parach - maksymalnie przez 8 osób - pozwala na zrewidowanie swoich umiejętności rysowania i przekazywania informacji w ściśle określony sposób.
Zabawne polecenia, należące do różnych grup tematycznych, takich jak: zwierzęta, jedzenie, sport, film, powiedzenia wywołają wśród uczestników salwy śmiechu połączone z irytacją niemożności wyrażenia tego, co proste i banalne.
Gra zakłada również wariant rozgrywki dla dwóch osób, dzięki czemu jest produktem, który sprawdzi się w każdej sytuacji.
Ilustracje Andrzeja Mleczki
Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię. Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową.
Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem. Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi.
Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie.
Jak grać?
Celem gry jest zebranie jak największej ilości punktów - para, której uda się uzyskać najwięcej żetonów Kupidyna otrzyma certyfikat potwierdzający ich umiejętności.
Gracze ustawiają swoje pionki na planszy i przesuwają się o jedno pole do przodu, wykonując zadania przypisane do danego miejsca. Jedna osoba z pary wykonuje zadanie, druga zaś stara się odgadnąć odpowiedź.
Jeśli jej się uda - otrzymuje żeton. Zadania powinny być wykonywane naprzemiennie, przez każdą osobę z pary.
Istnieją cztery rodzaje pól:
rysowanie - do każdego hasła przypisane są kolory, zakręcenie butelką wskazuje, które hasło należy narysować na suchościeralnej tablicy wielokrotnego użytku
pokazywanie - na każdą odpowiedź uczestnik ma 60 sekund - czas odmierza klepsydra
pitu pitu - osoba opisująca hasło może używać tylko słów na literę \\\\`p\\\\`, np. krzesło - przedmiot, posiedzieć, podparcie
finał - należy narysować hasło na konkretną literę; dodatkowo należy odgadnąć jak najwięcej haseł w czasie mierzonym przez klepsydrę
Zawartość pudełka:
plansza
8 pionków
55 kart pokazywania
55 kart rysowania
55 kart pitu pitu
55 kart finału
40 żetonów kupidyna
tabliczka z butelką
1 klepsydra
tabliczka do rysowania
flamaster suchościeralny
ściereczka
certyfikat
instrukcja
Liczba graczy: 2 - 8 osób
Wiek: od 16 lat
Czas gry: ok. 60 minut.