SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Horror w Arkham - Tajemnice zakonu GALAKTA

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

GALAKTA
z serii Horror w Arkham LCG
Wiek 10-14, >15
Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby
  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

Nad ulicami Arkham zapada zmrok. W zaułkach słychać niespokojne dusze zawodzące w ciemnościach gdy w oddali wałęsają się ghoule. Portale rozdzierają tkaninę rzeczywistości, łącząc nasz świat z koszmarem który czai się w nieznanym po drugie stronie kosmicznej wyrwy, a w eleganckich salonach French Hill sekretny Zakon Srebrnego Świtu snuje intrygę by sięgnąć po potęgę która może okazać się zgubna.

Oto na świat wychodzą Tajemnice Zakonu , nowy dodatek wprowadzający nowe regiony do miasta Arkham np wspomnianą dzielnicę French Hill, oraz przerażające Podziemia. Szeregi Badaczy zasili również czterech nowych śmiałków,takich jak dzielny żołnierz Mark Harringan bądź pewna siebie pilotka Winifred Habbamock.



Stojące przed nimi zadanie nie należy do łatwych - albowiem rozszerzenie wprowadza nowe scenariusze, w których badacze mierzyć się będą z widmami, kultystami stawiając czoło otchłani Podziemi. Dzięki zestawowi 130 nowych kart wydarzeń ,atutów, potworów,stanów oraz nowemu rodzajowi kafelków Sekrety Zakonu pozwolą się zanurzyć w bogactwie nowych straszliwych opowieści czekających na Badaczy.

Tajemnice Zakonu - Spowici mrokiem


Tajemnice Zakonu wprowadzają 3 nowe scenariusze ,a wraz z nimi ogromne pokłady regrywalności, zabierając Badaczy do znanych im części miasta Arkham. Nowe niebezpieczeństwa pojawiają się w mieście stwarzając zagrożenie dla mieszkańców niezależnie od tego czy Badacze będą próbowali powstrzymać Loże Srebrnego Świtu przed wzywaniem Przedwiecznych,czy też podejmą się próby ratowania mieszkańców miasta przed krążącymi po nim stworami.

Jednak tym razem czeka was znacznie trudniejsze wyzwanie niż wam się wydaje.
Pojawiają się potwory które spowija ciemność - nowi wrogowie ze słowem kluczowym -spowity - które ukrywa ich zdolności,cechy oraz punkty wytrzymałości.
Będą czekali na Badaczy w mrokach pierwszego scenariusze z tego rozszerzenia ,gdzie zmierzą się z Nawiedzającymi Zmarłymi.



Wrogowie spowici ciemnością będą ukrywać swoją prawdziwą naturę przed wzrokiem Badaczy,do momentu aż ci wejdą z nim w zwarcie bądź potwór będzie zbyt wyczerpany. Co gorsza będąc spowitymi potwory te nie posiadają ustalonej wartości wytrzymałości,mogąc być wszędzie pomiędzy 1 a nieskończonością nie mogą zostać pokonane nim nie odwróci się ich na niespowita stronę.
Cóż, bardzo ciężko walczyć z nieznanym.

Nie są jednak w żadnym razie nie do pokonania! Spowite monstra nadal mogą otrzymywać obrażenia gdy są spowite, jeżeli zadana im zostanie odpowiednia ilość obrażeń mogą zostać pokonane automatycznie gdy tylko wejdą z Badaczami w zwarcie.
Pozwala to na pokonanie ich z wyprzedzeniem. Może wam się to przydać w starciu z takimi spowitymi potwornościami jak Kakofoniczna Zjawa lub Wrzeszcząca Zjawa.
Musicie jednak uważać by nie siać zniszczenia bezmyślnie!
Bowiem pośród zjaw też mogą czekać nieoczekiwani sprzymierzeńcy tacy jak Łkająca Zjawa.

Tajemnice Zakonu - Wiedza to potęga


Dodatek do Horroru w Arkham nie były tym samym gdyby nie przedstawiał nam nowych badaczy mogących wspomóc znanych nam bohaterów w ich zmaganiach z nieznanym. Tym razem dołącza do nich Agatha Crane, kobieta która próbuje poznać nieznane łącząc naukę z okultyzmem.

Będąca doktorem matematyki oraz psychologii Agatha Crane od zawsze była osoba która swoje myślenie opierała na twardych dowodach. Nie wierzyła w żadnej bajki o duchach i inne przesądy, ale wraz z czasem pojawiały się kolejne dowody doprowadzając panią doktor do wniosku że w rozlicznych legendach krążących na temat Arkham,magii potworach i zmorach musi istnieć ziarnko prawdy.
Jeżeli te wszystkie dziwy istnieją to one również jak wszystko we wszechświecie muszą podlegać regułom,tak samo jak nauka podlega prawom fizyki.
Jak tłumaczy niestrudzenie każdemu kto chce słuchać - w tym wielokrotnie swemu mężowi Wilburowi - iż jest to nowa gałąź nauki nosząca nazwę parapsychologii.
korzystając ze sprawdzonych metod naukowych Agatha usiłuję zbudować most między mistyką a racjonalnym myśleniem, wypełnić przepaść między magią a nauką.

Pomimo bycia naukowcem z krwi i kości, Agatha nie jeden raz zaskoczy wszystkich swoją zdumiewającą wiedzą na temat magii oraz okultyzmu. Jej potężny umysł oraz pokłady poczytalności pozwalają jej z sukcesem parać się rzucaniem zaklęć, podczas gdy jej zdolność specjalna umożliwia jej czerpanie korzyści z grozy z którą obcuje jej umysł.



Jest również w stanie wykorzystać swą wiedzę z dziedziny parapsychologii by skorzystać z Praktyk Okultystycznych - jednej z kart z którymi rozpoczyna grę.
Podejmując owe ryzyko, w zamian za otrzymanie dodatkowej wskazówki Agatha odwraca kartę na stronę Metod Naukowych. Na tej stronie karty używając akcji ochrony by pozbyć się dodatkowych żetonów zagłady z Praktyk Okultystycznych, Agatha może zyskać jeszcze więcej wskazówek dzięki darmowej akcji badania, a to wszystko cały czas gromadząc żetony szczątków, mogące się przydać w przyszłości.

Jak widać rola i przydatność Agathy wzrasta, w miarę jak zgłębia ona wiedzę tajemną i okultyzm. A to tylko jeden z czterech nowych badaczy zawartych w Sekretach Zakonu!

Tajemnice Zakonu - Przekrocz granicę horroru


French Hill - możliwe że najstarsza część miasta Arkham, obecnie otchłań pełna tajemnic ,zagrożeń i potencjalnych sprzymierzeńców. Nigdy nie wiadomo co czeka za rogiem. Z drugiej strony w najgłębszych czeluściach Krain Snów czekają Podziemia - siedlisko grozy i obłędu, gdzie tylko najwięksi desperaci ośmielą się wkroczyć. Wiesz, że coś próbuje połączyć te dwie rzeczywistość, i pytanie nie brzmi czy powinieneś to powstrzymać, lecz czy będziesz w stanie to zrobić.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Horror w Arkahm 3. edycja.





S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Promocje: Halloween
Wiek: Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 2 osoby,  3-4 osoby
Gry: karciane,  kooperacyjne,  przygodowe
Serie: Horror w Arkham LCG
Producent: GALAKTA
Numer producenta: PL-AWHB06

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Halo Wieża Lucky Duck Games Lucky Duck Games  Gry / Zabawki 108,03 zł
Dodaj do koszyka
Gra Czarny Piotruś Koci Domek Gabi TREFL TREFL  Gry / Zabawki 3,94 zł
Dodaj do koszyka
Gra w pokazywanie Kangur Kangur  Gry / Zabawki 17,48 zł
Dodaj do koszyka
Gra Spicy Portal Games Portal Games  Gry / Zabawki 38,30 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra Horror w Arkham - Tajemnice zakonu

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: