SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra iKNOW TACTIC

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

Producent TACTIC
Wiek 10-14, >15
Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

ZAKTUALIZOWANA ODSŁONA KULTOWEJ GRY QUIZOWEJ iKNOW!

Reedycja obejmuje łącznie połowę zawartości merytorycznej, czyli 4000 pytań, sugestii i odpowiedzi.

Wyjątkowa. Dynamiczna. Wciągająca. iKNOW jest grą planszową, w której istotną rolę odgrywa interakcja. Wiedza, umiejętności taktyczne oraz szczęście składają się w jej przypadku na niepowtarzalną całość. Wynik zależy nie tylko od poprawnych odpowiedzi na pytania, ale i od trafnych przewidywań, co do wiedzy znajomych, z którymi grasz. Przekonaj się, jak dobrze ich znasz!

Zawartość: 400 kart (1600 pytań i 4800 podpowiedzi), 6 pionków iKnow, 6 pionków iBet, plansza, żetony punktacji w dwóch kolorach.

Gra przeznaczona jest dla 2-6 graczy w wieku 15+.



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
Gry: logiczne
Producent: TACTIC
Wymiary opakowania: 220x218

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Prezenty Mikołaja Kangur Kangur  Gry / Zabawki 20,30 zł
Dodaj do koszyka
Gra Halo Wieża Lucky Duck Games Lucky Duck Games  Gry / Zabawki 107,16 zł
Dodaj do koszyka
Gra Bałagany   Gry / Zabawki 52,48 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra iKNOW

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.3/5 ( 27 ocen )
  • 5
    20
  • 4
    2
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    3

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

DArek

ilość recenzji:1

15-12-2022 07:53

Ogólny zamysł gry jest bardzo fajny, gorzej z realizacją. Pytanie w zasadzie jest kategorią np. w której dekadzie XX wieku, i gracz decyduje ile chce podpowiedzi otrzymać (czym mniej tym więcej punktów może otrzymać).

Jest to gra w quiz: z jednej strony rozgrywka polega na szacowaniu jak dobry jest w danej kategorii, np. piosenka polska, z drugiej strony można także obstawiać odpowiedzi innych. W praktyce to ostatnie okazało się u nas niezbyt angażującym, a raczej przeszkadzającym elementem - i rutynowo gracze obstawiali byle co. Każdy i tak ostatecznie koncentrował się na tym, czy prawidłowo odpowie sam na pytanie, więc okazało się to zbędnym dodatkiem, który w późniejszej grze pominęliśmy - więc wychodzi na to, że ciekawy pomysł nie zawsze się sprawdza w praktyce, gdy gracze oczekują prostych zasad - a tak jest z reguły w przypadku quizów.

Ocena 3/5 jest wynikiem tego, że jakość gier quizowych ostatecznie sprowadza się do jakości pytań. A tutaj miałem mieszane wrażenia: fajny zamysł z podpowiedziami i szacowaniem, ale same pytania często bywały źle skonstruowane, podpowiedzi słabe (w sensie: nic nie podpowiadały!), a w dodatku tematyka często taka, że prawie nikt albo nic nie wiedział na dany temat (np. jakiś mało istotny polski celebryta lub sportowiec z lat 60. czy 70., którego nawet dziadkowie i babcie nie pamiętają ;) ), albo tematyka była nieciekawa. Trudność pytań wynika często z małego znaczenia faktów. Wiele kategorii także mogła by być lepsza. Podsumowując, można było lepiej zaprojektować pytania.

Czy recenzja była pomocna?

Karol arczyk.

ilość recenzji:1

15-11-2021 18:25

Zweryfikowany zakup

Autor tej opinii jest naszym klientem. Kupił ten produkt w naszym sklepie.

Fajna gra do grania ze znajomymi przy piwku, zawiera nawet trochę grania taktyką plus minimum zasad

Czy recenzja była pomocna?

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 7-03-2018 11:49

Białe pudełko, lubimy takie! Kojarzy się ze sterylnymi warunkami laboratorium czy służbą zdrowia, z czystością ? jest partnerem estetyki, symetrii, przejrzystości, ale i prostotą samą w sobie. My ją promujemy, bo w dzisiejszych czasach zaczyna się kojarzyć z prostactwem, a to przecież dwa różne bieguny ? niczym dobra i zła. W zastanym świecie bądź oryginalny albo giń, ascetyczność środków wyrazu jest przeklinana, ale dlatego właśnie zwraca uwagę widza i chwała mu za to!

Na górze i dookoła ? wszędzie iKNOW ? już po takim nacisku wydawcy na logo, zdajemy sobie sprawę, że ten symbol ma w sobie wielką wartość, że jest wyznacznikiem wysokiego standardu. Mały ja, wielka wiedza! Jakby celowo zaburzone proporcje, chociaż im mądrzejszy jestem, tym marniejszy się czuję, wobec potęgi poznania i tym usilniej pragnę wypłynąć na szerokie horyzonty wiedzy.

To, co analitycy lubią najbardziej, liczby: wiek od 15 lat, liczba graczy 2-6, przebieg 45 minut i więcej, oj tak?

W opakowaniu, kolejne! Tym razem jest to wygodne denko, w którym zmieścimy wszystkie karty z pytaniami i podpowiedziami ? to one sprawiają, że produkt jest wyjątkowy. No może jeszcze obstawianie, bo podnosi ciśnienie, a hazard zawsze mocno uzależnia. Są też pionki zakładu oraz wiedzy, jak również krążki do notowania wyników ? białe za jeden punkt i czarne za pięć ? nabijane na pal, niczym uczeni w czasach inkwizycji. Plansza ma wymiary opakowania, na jej przekątnej położył się tor, jak żywo wyjęty z geometrii płaskiej ? okręgi i kwadraty, plus plus i minus ? czy to jakiś kod?

Na czworokątach zaznaczamy, po której podpowiedzi sami odgadniemy pytanie. Trzy kropki ? to mało znane detale, w zbyt wąskim ujęciu, czyli diabeł tkwiący w szczegółach ? niech was nie skusi! Chyba, że już teraz wiecie, kto ?jest chłodnym, obdarzonym analitycznym umysłem samotnikiem, który nie zabiega o względy innych.? No to dwie ciapki i konkret ? ?mieszka w Londynie na ulicy Baker Street.? Zaraz, zaraz, to chyba premier? Nie Downing Street! No to plama, już ostatnia ? ?słynie ze swych umiejętności dedukcyjnych.? I wszystko staje się jasne, jak opakowanie gry. Poznaliście właśnie konstrukcję karty z pytaniem i fakty, które tutaj cudownie się dopełniają. Kart jest 400, a możecie dokupić dodatki i rozbudować bazę!

Kiedy zajęliśmy już pola iKNOW pozostają nam miejscówki na iBET ? czyli loteria, a może nie, bo przewidywanie może być wyjątkowo opłacane w tej grze i niekoniecznie przypadkowe. Rozpoczyna gracz, który uprzednio zajął pole z największą liczbą kropek. Wybieramy pionek zawodnika znajdującego się na środku toru i po stronie plus oznaczamy, że odpowie poprawnie, a po stronie minus, że da ciała.

http://mlodygiercownik.pl/2016/11/29/recenzja-gry-planszowej-iknow/

Czy recenzja była pomocna?

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 2-12-2016 19:57

Połączenie hazardu - obstawiania trafności odpowiedzi oraz quizu - najlepszy taki produkt na rynku, albo jeden z najlepszych, bo gusta zawsze są podzielone. Moja recenzja na ...gdzie każdego dnia opisuję inną grę, klocki lub zabawkę kreatywną - i polecam ten produkt!

Czy recenzja była pomocna?