Opis produktu:
Gra językowa do nauki języka chińskiego CÄicÄi zuò shĂŠnme zhĂyè.
CÄicÄi zuò shĂŠnme zhĂyè jest zespołową grą językową umożliwiającą opanowanie 40 najważniejszych nazw zawodów w języku chińskim.
Charakter gry: Gra w karty
Poziom trudności: 2-3 (HSK), A1-A2 (CEFR)
Jeden z wielu możliwych scenariuszy prowadzenia rozgrywki: Należy potasować ze sobą znajdujące się w zestawie trzy talie kart (z nazwami zawodów, opisami zawodów, oraz ilustracjami zawodów) i rozdać uczestnikom gry po 9 kart. Pozostałe karty należy ułożyć odwrócone na środku stołu. Celem gry jest utworzenie jak największej ilości pasujących do siebie trójek kart (nazwa zawodu - opis zawodu - ilustracja zawodu). Gracze ciągną kolejno po jednej karcie odkładając jednocześnie inną kartę, która jest im niepotrzebna, a z której może skorzystać inny uczestnik gry. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy utworzy trzy karciane trójki lub w serii kilku bądź kilkunastu rozdań uzbiera ich najwięcej.
Tematyka i cele językowe: nauka nazw zawodów w języku chińskim oraz stymulowanie umiejętności zapamiętywania oraz kojarzenia ze sobą wyrazów, zdań i obrazków
Przedział wiekowy: dzieci od 7-8 roku życia, młodzież, dorośli
Zastosowanie: Gra znajduje zastosowanie zarówno w trakcie zajęć w szkole jak i w warunkach domowych. Może stanowić uzupełnienie dowolnego kursu języka chińskiego na różnych poziomach trudności.
Dodatkowe korzyści: Gra CÄicÄi zuò shĂŠnme zhĂyè doskonali sprawności umysłowe takie jak pamięć, koncentrację i spostrzegawczość, sprzyja skutecznemu zapamiętywaniu oraz uczy aktywności i zdrowej rywalizacji, a jej ludyczny charakter pomaga w nawiązywaniu relacji społecznych z pozostałymi uczestnikami gry oraz wpływa pozytywnie na zredukowanie dystansu pomiędzy uczniem i uczącym.
Zestaw zawiera:
-132 karty (w tym 40 kart z nazwami zawodów, 40 z opisami zawodów, 40 z ilustracjami zawodów oraz 12 kart z kluczami odpowiedzi);
-broszurę metodyczną w języku angielskim, francuskim, niemieckim, hiszpańskim i włoskim opisującą reguły gry i różne scenariusze prowadzenia rozgrywki oraz zawierającą sugestie dotyczące możliwych sposobów wykorzystania gry w trakcie zajęć.