SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Kraken: Gra ukrytych tożsamości i buntu na pokładzie Lucrum Games

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

Producent Lucrum Games
Wiek 10-14, >15
Ilość graczy 5 i więcej
  • Wysyłamy w 24h - 48h

Opis produktu:

Kraken to gra ukrytych tożsamości, blefu i dedukcji, z trzema stronnictwami o całkowicie rozbieżnych celach. Wszyscy stanowicie załogę jednego statku, ale pragniecie poprowadzić go zupełnie innym kursem. Lojalni marynarze chcą po prostu doprowadzić okręt do bezpiecznego portu, piraci zaś zamierzają pożeglować do pełnej łajdaków Karmazynowej Zatoki. W tym samym czasie szalony kultysta stara się zbałamucić członków załogi, aby pomogli mu wezwać mrocznego pana głębin, czyli samego Krakena. Czy jesteście gotowi na prawdziwie niezapomniany rejs?

Dziennik kapitański, 8 października 1695 r.
`W wyniku serii niefortunnych zdarzeń straciłem połowę załogi. Reszta, w przekonaniu, że okręt jest przeklęty, opuściła mnie w małym porcie, do którego zawinęliśmy, by uzupełnić zapasy wody. Zaciągnięcie nowej załogi w miejscowej tawernie poszło zaskakująco łatwo. Cieszyłbym się, gdyby nie dziwne przeczucie, że część z nowych załogantów ma jakieś nikczemne zamiary...`

Ukryte tożsamości
W grze Kraken każde z was w tajemnicy przed innymi graczami wcieli się w rolę marynarza, pirata bądź kultysty aby - wszystkimi dostępnymi środkami - wpłynąć na kurs statku i prowadzić go w kierunku pożądanym przez swoją frakcję.
Użyjecie w tym celu nie tylko własnego sprytu, ale też sposobów dostępnych w grze, takich, jak przeszukiwanie kabin innych załogantów, uciszanie zagrażających wam przeciwników czy składanie ofiary Wielkiemu Krakenowi.

KURS INSTABILA
Celem gry jest doprowadzenie statku do wybranego celu... co byłoby prostsze, gdyby każda z frakcji nie próbowała płynąć w innym kierunku! Dlatego właśnie tak ważne jest to, kto dowodzi Instabilem. Podczas gdy większość załogi jest zajęta piciem rumu i graniem w kości, Kapitan oraz Pierwszy Oficer uważnie studiują mapy i kompasy próbując ustalić kurs statku. Na szczęście - albo i nie! - ostateczna decyzja pozostaje w rękach Nawigatora.

Dzięki akcjom mapy i kart nawigacji gracze z łatwością mogą uzasadnić każdą z podjętych decyzji - nawet, jeśli wyznacza ona kurs w nieoczekiwanym kierunku!
Tobias Immich, Instabil

Po każdej podjętej decyzji Oficer i Nawigator udają się na zasłużony wypoczynek, a Kapitan staje przed kolejnym trudnym wyborem: kto z załogantów jest dostatecznie trzeźwy, żeby pomóc ustalić kurs Instabila w tej turze?

Kraken to gra typu social-deduction - oznacza to, że ważnym jej elementem będą wspólne narady, prowadzone na tym etapie przez wszystkich graczy. W ich trakcie możecie swobodnie wymieniać się między sobą swoimi uwagami podejrzeniami na temat pozostałych graczy. Jak poradził sobie obecny nawigator? Kogo winić za obranie niekorzystanego kursu? To doskonała okazja, by zrzucić podejrzenia na niewinnych marynarzy, by oddalić je od siebie... Tak, aby następnym razem to nas wybrano do tej zaszczytnej roli!

BUNT NA POKŁADZIE
Uważacie, że nowo wybrane dowództwo statku wiedzie was na manowce? Możecie zatem wszcząć bunt! Dobądźcie broni i sięgnijcie po władzę! Jak długo uda wam się jednak utrzymać zaufanie swoich nowych podkomendnych?

Kraken na nowo definiuje klasyczny system głosowania, wprowadzając element walki o zasoby - gracze zaczynają z limitowaną liczbą pistoletów (głosów) na ręce, dzięki czemu proces głosowania jest wiele ciekawszy!
Maikel Cheney, Instabil

Bunt to dobry moment, żeby ujawnić zdolność swojej postaci, losowanej na początku gry z talii aż 22 kart. Każda z nich ma unikalną zdolność, mogącą wpłynąć na któryś z elementów rozgrywki - ujawnianie ich w kluczowych momentach może okazać się kluczem do zwycięstwa!

W MACKI KRAKENA
W czasie gdy marynarze i ukryci wśród nich piraci walczą o władzę nad statkiem i jego kursem, po pokładzie wędruje nierozpoznany przez nikogo przywódca kultu Krakena. Przekonuje on po cichu pozostałych załogantów aby pomogli mu wypełnić misję: wezwanie Krakena z otchłani oceanu.

Niektóre z wydarzeń pozwalają mu na wykonywanie rytuałów, dzięki którym zdobywa nie tylko wpływ na kurs statku, ale również nowych wyznawców swojego kultu.

Wprowadzenie trzeciej frakcji, kultystów, balansuje walkę między dwiema klasycznymi frakcjami, dodaje element zagrożenia oraz powstrzymuje wszystkich graczy przed ujawnieniem swoich tożsamości!

Liczba graczy: 5-11 osób
Czas gry: 45-90 minut
Wiek: 12+



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry dla 12 latków,  Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 5 i więcej
Gry: dedukcyjne,  imprezowe
Producent: Lucrum Games

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Halo Wieża Lucky Duck Games Lucky Duck Games  Gry / Zabawki 108,03 zł
Dodaj do koszyka
Gra Czarny Piotruś Koci Domek Gabi TREFL TREFL  Gry / Zabawki 3,94 zł
Dodaj do koszyka
Gra w pokazywanie Kangur Kangur  Gry / Zabawki 17,48 zł
Dodaj do koszyka
Gra Spicy Portal Games Portal Games  Gry / Zabawki 38,30 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra Kraken: Gra ukrytych tożsamości i buntu na pokładzie

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: