Opis produktu:
Zbuduj królestwo, strzeż jego granic i zacznij wpływać na losy swego kraju.
W trakcie epickiej kampanii gracze rywalizują ze sobą,
dokonując niezwykłych czynów, aby to im poświęcono największą liczbę ksiąg, i by to ich imię pozostało w pamięci kolejnych pokoleń.
W trybie kooperacji natomiast, gracze wspólnie stawiają czoła bezlitosnemu Namiestnikowi i próbują
sprostać przeróżnym wyzwaniom, które czekają na nich w poszczególnych grach z trylogii Zachodniego Królestwa.
Kroniki Zachodniego Królestwa to dodatek do trzech podstawowych wersji gry: Architektów, Paladynów i Wicehrabiów Zachodniego Królestwa.
Umożliwia dwa nowe tryby rozgrywki, w dodatku zupełnie różniące się od siebie.
Do rozgrywki wymagane są gry Architekci Zachodniego Królestwa, Paladyni Zachodniego Królestwa, Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
Jedne Kroniki by rządzić wszystkimi
Kroniki Zachodniego Królestwa są dodatkiem do trzech gier strategicznych spod znaku Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - pozwalającym w tych grach na nowy tryb rozgrywki w pozostałe trzy - kampanię. Gracze rozgrywając kolejno każdą z gier serii osiągają sukcesy pozwalające na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze jednocząc się rywalizują z nikczemnym Namiestnikiem prowadzonym przez grę), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w grach planszowych - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
Kampania- Architekci,Paladyni i Wicehrabiowie ramie w ramie
Każda z części trylogii rozegrana w kampanii umożliwia zdobycie 3 specjalnych Ksiąg. Zdobędzie je ten kto pierwszy spełni określone wymagania,księga jest jedna więc trzeba planować żeby nikt szybciej jej nam nie podebrał. Każda Księga daje swojemu właścicielowi dodatkowe korzyści w następnych grach. Na każdej Księdze widnieją 1 lub 2 Herby. Pierwszy gracz, który zbierze Księgi z 3 Herbami jednego rodzaju (z 4 w rozgrywce dwuosobowej), otrzymuje dodatkową Księgę jako nagrodę za swój wysiłek. Na koniec rozgrywki gracze mogą otrzymać do 3 Ksiąg za ukończenie poszczególnych rozgrywek na pierwszym bądź drugim miejscu. Księgi zebrane w ten sposób nie przynoszą jednak żadnych dodatkowych korzyści oraz nie posiadają Herbów. Po rozegraniu wszystkich 3 gier, gracz z największą liczbą Ksiąg zostaje zwycięzcą całej kampanii!
Kroniki Zachodniego Królestwa
Dodatek do trzech niezależnych wersji podstawowych gry
Gracze rywalizują o zapisanie się na kartach historii grając kolejno w Architektów, Paladynów i Wicehrabiów Zachodniego Królestwa lub wybierają tryb kooperacyjny dowolnej z podstawowych gier i jednoczą siły, by wspólnie zwyciężyć
Angażujący rywalizacyjny tryb kampanii premiujący za dobre miejsca w każdej z gier, z nowymi celami, których wypełnienie pozwala na zebranie cennych ksiąg i zyskanie istotnej przewagi w dalszej grze
Dodatkowy tryb kooperacyjny, dzięki któremu można wybrać dwa zupełnie odmienne style rozgrywki
Piękne grafiki i wysokiej jakości komponenty
Zawartość:
- 2 plansze Ksiąg (na odwrocie plansz Namiestnika)
- 6 Ksiąg Architektów
- 6 Ksiąg Paladynów
- 6 Ksiąg Wicehrabiów
- 3 Księgi Herbów
- 3 żetony Herbów
- 20 Robotników Namiestnika
- Komponenty trybu kooperacji Architektów
- 2 plansze Namiestnika (na odwrocie plansz Ksiąg)
- 9 kart Początkowych Schematów Namiestnika
- 6 kart Przyszłych Schematów Namiestnika
- 8 kart Żądań Namiestnika
- 8 kart Zdarzeń
- 2 kafle Nakładek: 1 dla Królewskiego Skarbca 1 dla Wartowni
- 6 kart Pomocników (Łotrzyk/Duchowny)
- Komponenty trybu kooperacji Paladynów
- 1 karta Groźby Najeźdźców
- 10 kart Gróźb Namiestnika
- 1 karta Groźby Króla
- 4 karty Początkowych Mieszczan
- 6 kart Królewskich Dekretów
- 4 kafle Nakładek na planszę Gracza
- 4 znaczniki Honoru
- Komponenty trybu kooperacji Wicehrabiów
- 1 karta Ubóstwa i 1 karta Dobrobytu
- 1 karta Namiestnika
- 4 karty Pomocy Gracza
- 1 żeton Namiestnika
- 1 Instrukcja