Opis produktu:
Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach!
Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła!
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa.
Co wprowadza dodatek?
Kampanię fabularną `Okruchy zła` doskonałą dla małych i dużych fanów fantastycznych światów oraz gier przygodowych. W jej skład wchodzą 3 scenariusze, zmieniające nieco przebieg rozgrywki, poprzez dodanie specjalnych celów, które należy zrealizować, aby wygrać. Rozgrywane po kolei układają się w spójną historię, ale każdy z nich możecie też wykorzystać samodzielnie.
4 uniwersalne moduły, które dodatkowo urozmaicą rozgrywki, stawiając ciekawe wyzwania nawet przed doświadczonymi bohaterami Avelu. Wśród nich znajdziemy Księżycową Bestię (alternatywną wersję Monstrum z gry podstawowej), Okrutnych łowców (nowy rodzaj potworów polujących na magiczne duszki) oraz elfią parę królewską, Tytanię i Oberona (możemy wprowadzić ich do gry razem lub osobno, a każde z nich oferuje graczom potężne magiczne wsparcie).
Specjalny almanach stworzony przez Janka Sielickiego, zawierający klimatyczne wprowadzenie zarówno do poszczególnych scenariuszy kampanii, jak i wszystkich modułów gry.
Czym są Kroniki zamku Avel?
To oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
Zawartość:
13 figurek do samodzielnego złożenia
2 półkafle planszy
plansza Księżycowej Bestii
12 żetonów Księżycowej Bestii
3 znaczniki odłamków księżyców
8 żetonów magicznego ekwipunku
12 żetonów magicznych duszków
3 liczniki wytrzymałości
6 żetonów potworów
almanach
instrukcja składania figurek
4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy)
karta pomocy
instrukcja
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Kroniki zamku Avel.
Liczba graczy: 1-4 osoby
Czas gry: około 60 minut
Wiek: 8+